02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

تعرفه ارسال پیامک به خارج از کشور (کل کشورهای دنیا)

تعرفه ارسال پیامک به خارج از کشور

پیامک بین المللی بهترین راه برای ارسال و دریافت پیامک به خارج از کشور جهت ارتباط فوری و قابل اعتماد با مشتریان خارج از کشور است. استفاده از پیامک بین المللی به این معنی است که می توانید با افراد خارج از کشور تماس برقرار کنید.  حتی در صورتی‌که آن‌ها به اینترنت دسترسی نداشته باشند. این ابزار قابل اعتماد است به این معنی که می‌توانید مطمئن باشید که مشتری پیام شما را دریافت کرده است.

سامانه مدیریت ارسال و دریافت پیامک بین المللی تلیرکو، امکان ارسال پیامک های بین المللی را به کل کشورها در سراسر جهان برای مشتریان فراهم می‌سازد. به این معنا که می توانیم پوشش واقعی جهانی را ارائه دهیم. قیمت ها براساس کشور متفاوت است ، بنابراین برای اطلاع از تعرفه ارسال پیامک به خارج از کشور در این مقاله کوتاه با ما همراه باشید.

چرا از پیامک بین المللی استفاده کنیم؟

ارسال پیامک بین المللی به چند دلیل محبوب است: اولا به دلیل ارزان بودن ،همچنین به این دلیل که بسیار مؤثر و احتمالاً مطمئن ترین راه برقراری ارتباط با مشتریان خارج از کشور است. پیامک بین المللی برای برقراری برقراری ارتباط ایده آل بسیار کارامد است. یعنی ارتباطی که لازم است از سطح بالایی از اطمینان جهت تحویل پیام، برخوردار باشد. به‌طور مثال جهت اعلام تأخیر در سفر و اخطارهای لغو ، پیام های بازاریابی و اعلان های صورتحساب و یادآوری بسیار محبوب است.

آمار نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد پیام ها در طول 90 ثانیه خوانده می شوند. بنابراین پیامک در جذب مشتری و پاسخ فوری به آن‌ها بیشتر از سایر اشکال ارتباطات الکترونیکی موثر است. اس ام اس نرخ بازشدن بسیار بالاتر از ایمیل داشته و تأثیر بسیار بیشتری نسبت به توویت دارد. با استفاده از پیامک های بین المللی می توانید با اطمینان خاطر، تقریباً در هر نقطه از جهان به مشتریان خود در ارتباط باشید.

استفاده از شماره های اختصاصی جهت ارسال پیامک بین المللی

استفاده از پیامک های بین المللی با شماره پیام کوتاه اختصاصی پیامک های شما را متفاوت می کند. روشی مناسب برای برقراری ارتباط دوطرفه با مشتری است و از طرفی شماره اختصاصی همان‌طور که از نامش مشخص است مختص شرکت شما بوده و نیازی نیست که هر بار با شماره‌ای متفاوت به مشتریان خود پیامی را ارسال کنید.

ارسال SMS بین المللی

به این نکته دقت داشته باشید که تعرفه ارسال پیامک به خارج از کشور، قوانین و نحوه ارسال پیامک در هر کشور ممکن است با کشور دیگر متفاوت باشد. برای اطلاع از قوانین برخی از کشورها می‌توانید به مقاله ارسال پیامک به کشورهای دنیا | قوانینی که لازم است بدانید مراجعه کنید.

ارسال پیامک به خارج از کشور آسان است

با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک بین المللی تلیرکو می توانید پیامک های بین المللی خود را به صورت یک پیام کوتاه به یک گروه انتخابی از مخاطبین، یا به کل بانک شماره تماس‌های مشتری خود ارسال کنید.

می‌توانید قابلیت‌های این سامانه را در بخش سامانه ارسال SMS بین الملل بررسی بفرمایید.

ارسال ایمیل به پیامک به شما این امکان را می دهد تا از سیستم ایمیل مورد علاقه خود برای ارسال پیام کوتاه بین المللی به کارکنان و مشتریان خود با استفاده از مخاطبین موجود خود استفاده کنید و پاسخ های دریافت شده را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید..

چگونه از تعرفه ارسال پیامک به خارج از کشور اطلاع پیدا کنم؟

شما در بخش تعرفه ارسال پیامک به خارج از کشور، به راحتی و با انتخاب نام کشور مورد نظر خود از منوی کشویی موجود، می‌توانید در همان لحظه و به طور آن‌لاین از تعرفه ارسال پیامک به آن کشور مطلع شوید.

هر گونه سوالی درمورد این سامانه داشتید، حتما با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و یا برای سفارش یا دریافت نسخه دمویی از این سرویس فرم دموی رایگان را تکمیل نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

تعرفه ارسال پیامک

ارسال پیامک به کشورهای دنیا | قوانینی که لازم است بدانید!

 

دریافت پیامکی که مشتری منتظر دریافت آن باشد، خیلی خوشایند است. برعکس؛ پیامک‌هایی که بدون اجازه قبلی و اسپم ارسال می‌شوند بسیار آزاردهنده خواهد بود.

 حال با این اوصاف یک فرد چطور می‌تواند این دو را از هم تفکیک کند و سردرگم نشود. برای جلوگیری از این مشکل و این‌که این ابزار کارامد محبوبیت خودش را در بین کاربران از دست ندهد، کشورهایی از امریکا، اروپا، استرالیا و …قوانینی را تدوین کرده‌اند تا از ارسال اس‌ام‌اس‌های اسپم ممانعت به عمل آورند.

برای صاحبان کسب وکارهایی که در استراتژی بازاریابی آن‌ها، ارسال پیامک به کشورهای دنیا گنجانده شده است، آشنایی با چنین قوانینی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

بنابراین قصد داریم در این پست، قوانین برخی از کشورهای مهم دنیا در مورد ارسال و دریافت پیامک را مورد بررسی قرار دهیم. اگر بیزنس شما هم جزء بیزنس‌هایی است که ارسال پیامک به کل کشورهای دنیا در پروسه کاری نقش مهمی دارد،  با ما همراه باشید.

ایالات متحده: قانون حمایت از کاربران تلفن

در ایالات متحده سه ارگان مهم هستند که به مسائل مربوط به ارسال پیامک می‌پردازند. این ارگان ‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • انجمن سامانه ارتباطات سیار (CTIA)
  • كمسیون ارتباطات فدرال (FCC)
  • انجمن بازاریابی موبایل (MMA)

درحالی‌که انجمن سامانه ارتباطات سیار (CTIA) و انجمن بازاریابی موبایل (MMA) بیشتر به تشویق کسب‌وکارها برای استفاده از سامانه ارسال پیامک به کل کشورها برای بازاریابی می‌پردازند،  كمسیون ارتباطات فدرال (FCC)، قوانینی را جهت حمایت از کاربران تلفن تصویت کرده است.

شاید باور این موضوع برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم، کمی مشکل باشد اما مطابق با قانون حمایت از کاربران تلفن (TCPA)، برای ارسال پیامک به اشخاص باید موافقت‌نامه کتبی از آن‌ها داشته باشیم.

علاوه بر این موافقت نامه کتبی، قوانین دیگری نیز حائز اهمیت است که حتما برای ارسال پیامک به کشورهای دنیا باید رعایت شوند.

  • هویت ارسال کننده شفاف باشد
  • امکان امتناع از دریافت پیامک توسط کاربر محیا باشد و هر زمان تمایل داشت با پاسخ مستقیم به پیامک، بتواند ادامه دریافت پیامک را کنسل کند.
  • پیامک‌ها بین ساعت 8 صبح تا 9 شب ارسال شوند تا مزاحمت کمتری برای کاربران ایجاد شود.

پیامدهای عدم رعایت این قوانین شامل خسارات مالی از 500 دلار تا 1500 دلار برای هر پیامک ارسال شده است. بنابراین لازم است جهت ارسال پیامک به کشورهای دنیا علاوه بر آشنایی با نحوه استفاده از سامانه ارسال پیامک به کل کشورها ، تعرفه‌ها و …،  آشنایی با این قوانین و رعایت آن‌ها را در اولویت کار خود قرار دهید.

به زودی قوانین سایر کشورها را  نیز در ادامه همین پست مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ایالات متحده، قانون CAN-SPAM

این قانون با تکمیل قانون TCPA (قانون حمایت از کاربران تلفن)‌، ارسال پیام‌های تبلیغاتی ایمیل به تلفن‌همراه را ممنوع می‌کند. البته این قانون شامل پیامک‌های غیرتجاری و یا delivery notification نمی‌شود.

این قانون در مورد ارسال پیامک به کل کشورهای دنیا به این صورت است که زمانی‌که پیامک تبلیغاتی از طریق ایمیل به کاربران در سراسر دنیا ارسال می‌شود باید به وضوح تبلیغاتی بودن آن پیامک برای او مشخص باشد. درنتیجه کاربر می‌تواند درصورتی‌که تمایلی به دریافت مستمر پیامک از آن شرکت را ندارد، دریافت پیام‌ها را برای همیشه لغو کند.

استرالیا: قانون اسپم

در سال 2016، استرالیا قانونی مبنی بر غیرقانونی بودن ارسال پیام‌های الکترونیکی تجاری ناخواسته وضع کرد. چه از طریق ایمیل مارکتینگ و چه از طریق پیامک داخلی و یا پیامک بین‌الملل. بنابراین دریافت رضایت‌نامه کتبی توسط کسب و کار جهت دریافت پیامک و ایمیل از گیرنده پیام ضروری است.

البته برعکس قانون TCPA امریکا، در قانون اسپم استرالیا، اگر بیزنسی با گیرنده رابطه قبلی داشته باشد، امکان ارسال پیامک بدون مشکل خواهد بود.

درهرصورت در تمام این قوانین لازم است که امکان “لغو اشتراک” برای مشتریان به وضوح وجود داشته باشد تا مشتری هرزمان که تمایل داشت، بتواند دریافت پیامک از شرکت را لغو کند.

تفاوت عمده دیگری که این قانون با قانون امریکا دارد این است که اگر شما یک لیست از مخاطبین را تهیه کنید. درصورتی‌که آن مخاطب‌ها به شرکت واسطه اجازه ارسال پیامک را قبلا داده باشند، شما هم می‌توانید از آن لیست در ارتباطات بازاریابی خود و ارسال پیامک به کل دنیا و یا به اهالی استرالیا  بهره ببرید و نیاز به اجازه مجدد نیست.

این تفاوت‌ها نشان می‌دهد که قانون اسپم استرالیا از قانون امریکا کمی ساده‌تر بوده و سخت‌گیری آن کمتر است.

انگلستان: آیین‌نامه حفظ حریم خصوصی و ارتباطات الکترونیکی

در انگلستان ، آیین نامه حفظ حریم خصوصی و ارتباطات الکترونیکی (PECR) ، که توسط دفتر کمیسر اطلاعات (ICO) ، بر اساس قانون حمایت از اطلاعات، منتشر شده است، قوانین بازاریابی پیامکی را وضع می‌نماید.

مشابه با قانون استرالیا، باید با اجازه قبلی پیامک‌ها ارسال شوند و امکان لغو دریافت پیامک ضروری است.

مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR)

مقررات GDPR نه تنها برای ارسال پیامک تجاری بلکه به طور کلی در مورد امنیت داده ها اعمال می شود ، و به احتمال زیاد بر همه جنبه‌های سازمان شما نیز تأثیر می‌گذارد.

آیا سیاست حفظ حریم خصوصی شما به روز است؟  شاید قبلا اجازه امکان دسترسی به اطلاعات شخصی افراد در حد یک مربع کوچک ویک تیک اختیاری خلاصه می‌شد اما با توجه به قوانین جدید باید برای بهره‌مندی از این دسترسی کمی خلاقانه‌تر  و به روزتر باشید.

این قانون سخت گیری خاصی نسبت به حفاظت از اطلاعات شخصی افراد دارد و چنانچه به هر دلیلی اطلاعات افشا، تغییر و یا تخریب شوند؛ GDPR از صاحبین کسب و کار می‌خواهد كه به قربانیان و مقام نظارتی مناسب در مورد این تخلف اطلاع دهند. نقض اطلاعات باید طی 72 ساعت پس از شناسایی گزارش شود.

بررسی مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور


اگر شما در حوزه کسب و کار اینترنتی به فعالیت مشغول هستید و می‌خواهید حوزه کاری خود را بین المللی نمایید و به ایرانیان مقیم کشورهای دیگر و یا افراد خارجی محصولات و خدمات خود را عرضه کنید می‌بایست از روش‌های تبلیغی و راه‌های ارتباطی مختلف استفاده کنید، یکی از این راه‌های بسیار موثر ارسال پیامک به خارج از کشور است به همین دلیل در اینجا می‌خواهیم انواع مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور بپردازیم را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به اهمیت ارسال این روش و تاثیر آن در کسب و کار پی ببرید.

 

مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور 2-min

اهمیت و مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور

 

 

اهمیت و مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور

 

امروزه با گسترش راه‌های ارتباطی میان کشورها افراد می‌توانند به راحتی و با اندکی تلاش حوزه کاری خود را گسترش داده و به نوعی آن را بین المللی نمایند، مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور این قدر زیاد است که هر روزه بر  میزان افرادی که از این روش استفاده می‌کنند به طور چشمگیری اضافه می‌شود.

 

مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور 3-min

فواید ارسال پیامک به خارج از کشور

از مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • ایجاد شبکه سازی قدرتمند و پرکاربرد:

    شما هرچی بیشتر به مشتریان و یا کاربران در خارج از کشور پیامک ارسال کنید به طور هدف‌مندی شبکه سازی قدرتمندی را برای خود خواهید ساخت و همانطور که میدانید در اختیار داشتن شبکه سازی قدرتمند در حوزه کسب و کار بر روی میزان موفقیت تاثیر مستقیم و مثبتی خواهد داشت به طوری که هرچه شبکه‌سازی گسترده تر باشد با سرعت بیشتری رقیبان خود را پشت سر می‌گذارید.

  • تشویق و ترغیب مشتریان خارجی:

    با ارسال پیامک به ایرانیان مقیم خارج و یا افراد خارجی می‌توانید به صورت مناسبی محصولات و خدمات خود را به آنهامعرفی کنید و به این وسیله میزان مشتریان خود افزایش دهید، توجه داشته باشید هرچه متن پیامک جذاب تر و اصولی تر نوشته شود می‌تواند به تشویق و ترغیب بیشتر مخاطبان منجر شود.

  • افزایش میزان فروش:

    اگر حوزه فروش شما محدود به یک ناحیه و محله خاص باشد شما نمی‌توانید به سود زیادی دست پیدا کنید اما اگر حوزه فروش و فعالیت خود را گسترده تر نمایید به تبع میزان فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد و به سود زیادی نیز خواهید رسید.

  • اطلاع رسانی:

    یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور اطلاع رسانی است، به این وسیله مشتریان خود را از محصولات جدید و یا تخفیفات ویژه مطلع می‌کنید همچنین می‌توانید با استفاده از ارسال پیامک مناسبت‌های مختلف را به مشتریان خود تبریک بگویید برای مثال در سالروز تولد آنها پیام تبریک ارسال کنید و یا کد تخفیفی به آنها اختصاص دهید این کار می‌تواند اعتماد و توجه مشتریان را هر چه بیشتر به خود جلب نماید.

  • کم هزینه بودن:

    ارسال پیامک در مقایسه با روش‌های تبلیغاتی دیگر به مراتب کم هزینه تر است شما با پرداخت مبلغ اندکی بابت هر پیامک نتایج بسیار بزرگی را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد.

  • امکان انتخاب شماره اختصاصی:

    این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید با یک شماره اختصاصی پنل ارسال پیامک دریافت نمایید و به وسیله آن به مخاطبان خود در سایر کشورها به آسانی پیامک ارسال کنید، جالب است بدانید که هر چه شماره اختصاصی شما اما زیباتر و رندتر باشد در جذبه مشتریان تاثیرگذار تر است بنابراین در هنگام انتخاب شماره و همچنین متن پیام نهایت دقت را داشته باشید.

 

مواردگفته شده فوق تنها چند نمونه از مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور بود زیرا مزایای این روش خیلی زیاد است و نمی‌توان تمامی آنها را در یک مقاله شرح داد، شما نیز اگر می‌خواهید در کسب و کار خود تحول و تغییرات مثبت ایجاد نمایید بهتر است از این روش استفاده کنید تا هر چه سریعتر به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا نمایید.

حرف آخر

در هر کجا و هر زمان که سازمان شما تصمیم به استفاده از بازاریابی پیامکی بگیرد ، و بخواهد با ارسال پیامک به کل کشورهای دنیا بازار کسب وکار خود را گسترش دهد، رعایت کلیه مقررات محلی برای ایجاد اعتماد به نفس با مصرف کنندگان و مراجع نظارتی ذیربط ضروری است. با رعایت اصول رضایت ، انصراف و امنیت داده‌های شخصی ، خود را به عنوان نهادی معرفی نمایید که علاوه بر ارائه محصولات و خدمات عالی ، حق انتخاب مشتریان خود را در اولویت کار خود قرار می دهد.

شرکت دانش‌بنیان تلیرکو، با آشنایی وتسلط کامل به این مباحث امکان ارسال پیامک به کل کشورهای دنیا را با رعایت قوانین لازم در پنل مدیریت ارسال و دریافت پیامک بین‌الملل در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهد.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

2 دیدگاه ها

  1. سپهر

    اینکه همون لحظه تعرفه رو نشون میده خیلی عالیه. ممنون از خدمات خوبتون

    پاسخ
  2. امیر

    با این پیامک فقط میشه به مشتریها اس ام اس ارسال کرد؟ خودتون هم لیست شماره دارید؟

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR