02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

Sms Gateway چیست و چه کاربردی در کسب و کارها دارد؟

19-min

Sms Gateway چیست و چه کاربردی در کسب­ وکارها دارد؟

Sms Gateway یک درگاه پیامکی یا رابطی است که این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌­دهد تا بتوانند اس­‌ام‌­اس و پیامک‌­هایی را توسط مرورگر وب و بدون استفاده از تلفن همراه ارسال کنند. پیامک‌­های ارسالی به درخواست­های http یا ایمیل­ و بالعکس تبدیل می­‌شوند. به همین دلیل استفاده از آن برای فرستنده و گیرنده پیامک مزایایی به همراه دارد و می­‌توان از آن به عنوان یک شیوه بازاریابی موبایلی استفاده کرد.

sms gateway 1

بازاریابی پیامکی موثرین شیوه بازاریابی در سرتاسر دنیا محسوب می‌­شود.

این درگاه پیامکی از قابلیت رومینگ برخوردار است و به همین دلیل کاربران می­توانند از آن به عنوان یک دروازه بین­ المللی برای ارسال پیامک خارج از شبکه خانگی نیز استفاده کنند.

از جمله وظایف اصلی Gateway SMS می­‌توان به ارسال پیامک برای مشتریان و بعد از آن بازگرداندن گزارش تحویل همراه با جزئیاتی نظیر وضعیت تحویل پیامک و زمان تحویل پیامک، اشاره کرد.

این دروازه پیام کوتاه باید شبکه تلفن همراه دریافت کننده پیامک را مشخص کند. سپس پیامک را به شرکت تلفن همراه انتقال دهد و گزارش تحویل را از آن­ها دریافت کند. بعد از آن نیز گزارش دریافتی را برای نرم‌­افزاری که درخواست کننده تعیین کرده است ارسال کند.

sms gateway 2

پیامک شیوه مناسب و ارزان برای بازاریابی

کاربرد استفاده از Sms Gateway در کسب­ وکارها

Gateway SMS و ارسال پیامک از ویژگی­‌های منحصر به فردی برای انجام تبلیغات برخوردار است. به همین دلیل امروزه صاحبان کسب­ وکارهای مختلف از آن به عنوان یک شیوه مناسب برای بازاریابی و افزایش فروش محصولات و خدمات بهره می­‌گیرند. از جمله این ویژگی‌­ها می‌­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشتری را از سفارشات جدید، میزان فروش و تخفیف­‌های مرتبط با یک محصول مطلع می‌­کند.

  2. باعث آشنایی مشتریان با برند محصولات می­‌شود.

  3. باعث کاهش هزینه­‌های مربوط به تبلیغات محصول می­‌شود.

  4. کیفیت خدمات و محصولات را مورد ارزیابی قرار می­‌دهد و بدین شیوه با مشتری تعامل موثر برقرار می­‌کند.

  5. مشکلات بازخورد مشتریان به وسیله این درگاه برطرف می‌­شود. بدین صورت که این امکان در اختیار مشتریان قرار داده می­‌شود تا پیشنهادات، اظهارات و شکایات خود را در جهت توسعه محصولات یا خدمات به شرکت ارسال کنند.sms gateway 3

فناوری پیام کوتاه از ضروری­ترین شیوه­‌های بازاریابی به شمار می‌­آید.

  1. با استفاده از این درگاه پیامکی این امکان در اختیار صاحبان کسب­ وکارها قرار می‌­گیرد تا مخاطبان خود را مورد بررسی قرار بدهند. این امر باعث آشنایی بهتر آن­ها با نظرات مشتری و بهینه‌­سازی کار با حداقل هزینه می‌­شود.

  2. بازاریابی پیامکی سریع­‌ترین روش تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف صاحبان کسب ­وکار محسوب می‌­شود. طبق تحقیقات انجام شده مشتریان 8 برابر بیشتر از ایمیل و تماس به پیامک­‌ها پاسخ می‌­دهند.

 

 

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

1 دیدگاه

  1. بهنام

    بسیار بسیار عالی و مفید بود

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR