02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

دفتر کار مجازی چیست؟ چطور یک دفترکار مجازی در ترکیه داشته باشیم؟

14-min

دفتر کار مجازی چیست؟

دفتر کار مجازی ترکیه یک راه­کار مناسب جهت افزایش سود تجاری و کاهش هزینه­‌های اداری سازمان‌­ها یا شرکت‌­های تجاری در ترکیه محسوب می­‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سازمان‌ها و نهادهای تجاری برای پیشبرد اهداف خود نیازی به حضور فیزیکی در یک مکان مشخص ندارند. بر این اساس می­‌توان دفاتر تجاری را مجموعه‌ای از افراد، مکان و فناوری دانست که این امکان را در اختیار افراد و نهادها قرار داده است تا بتوانند از راه دور و یا در یک دفتر کاری غیر متمرکز با انعطاف پذیری بیشتری کارهای خود را مدیریت کند.

دفتر کار مجازی ترکیه 1

راه­‌اندازی دفترکار مجازی شیوه‌­ای مناسب برای افزایش دادن سود تجاری و کاهش هزینه

چگونه دفتر مجازی در ترکیه راه­‌اندازی کنیم؟

 برای راه­‌اندازی تجارت خود در ترکیه باید ابزار، منابع و فرایندهای مناسبی در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت با وجود آزادی و انعطاف‌پذیری موجود در کار، ممکن است افتتاح دفتر کار مجازی شما با شکست روبرو شود. به همین دلیل در ادامه مطلب لیستی از کارهای مورد نیاز برای راه‌­اندازی دفتر تجاری در ترکیه مورد بررسی قرار می­گیرد که عبارتند ­از:


  1. تعیین استراتژی خود

با وجود مجازی بودن کار، شما به یک طرح تجاری احتیاج دارید تا استراتژی خود را بر روی آن پیاده‌­سازی کنید. این کار به شما کمک می­کند تا نسبت به نیازهای کسب‌­وکار خود آگاهی پیدا کنید.

دفتر کار مجازی ترکیه 2

دفترکار مجازی جایگزین مناسب دفاتر سنتی


  1. ابزارها و منابع مناسب دفتر کار مجازی ترکیه را پیدا کنید.

 سیستم عامل­‌ها و برنامه‌­های متنوع و مختلفی وجود دارد که یک جایگزین مناسب برای انجام کارهایی هستند که در دفاتر کاری سنتی انجام می­‌شوند. به عنوان مثال استفاده از برنامه zoom یک راه­‌کار و شیوه مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان و همکاران محسوب می­‌شود. این برنامه از قابلیت چت ویدیویی برخوردار است و به همین دلیل در مقایسه با تلفن همراه و یا ارسال ایمیل­‌های متعدد، ارتباط موثرتری را برقرار می­کند.


  1. یک آدرس تجاری معتبر داشته باشید.

 به صورت معمول مشتریان و شرکای تجاری، اعتماد بیشتری نسبت به یک شرکت مستقل یافته در ترکیه دارند. به همین دلیل داشتن یک آدرس تجاری معتبر برای کسب‌­وکار خود در ترکیه می­‌تواند اعتبار شما را به عنوان یک کارآفرین مجازی افزایش دهد.

دفتر کار مجازی ترکیه 3

با راه­‌اندازی دفترکار مجازی از وقت و زمان خود به صورت بهینه استفاده کنید.

  1. یک دستیار مجازی داشته باشید.

یک دستیار مجازی وظایف مختلفی را انجام می‌­دهد. به همین دلیل استخدام کردن آن می­‌تواند نقش موثری در سازماندهی کارها و انجام شدن وظایف به شیوه صحیح داشته باشد. از جمله وظایف یک دستیار مجازی می­‌توان به تنظیم کردن قرار ملاقات­ها، برنامه­‌ریزی و مدیریت شبکه‌­های اجتماعی، تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها، خدمات پشتیبانی مشتریان و … اشاره کرد.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US