02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

سامانه پرداخت تلفنی | پرداخت‌های مکرر و دوره‌ای

سامانه پرداخت تلفنی

وقتی صحبت از پرداخت قبوض می‌شود ، دوست داری بحث را عوض کنی. چون تعداد و مقدار آن گاهی خیلی گیج‌کننده است. خوشبختانه ، من راهی برای برون سپاری آن به همسرم پیدا کردم. 🙂

پرداخت قبوض، موضوعی که هیچ‌وقت خوشایند نبوده و نیست. گاهی تعداد ،مبلغ و زمان آن از برنامه‌ریزی خارج می‌شود. البته خوشبختانه من راهی برای برون‌سپاری این کار پیدا کردم. همسر من یک آدم دقیق است و قبض‌های پرداختی ما را به موقع پرداخت می‌کند واجازه نمی‌دهد قبضی با تاخیر پرداخت شود.

در کمال تعجب، او به هیچ برنامه‌ای در گوشی خود نیازی ندارد تا به او یادآوری کند که باید فلان قبض پرداخت شود.تنها چیزی که استفاده می‌کند یک برگ کاغذ ساده است.

 

اگر قبوض خود را به روش چک لیست قدیمی پرداخت می کنید ، یا اینکه آنلاین پرداخت های خود را انجام می‌دهید ،بازهم احتمال اینکه فراموش کنید وجود دارد و البته فراموشی پرداخت قبض، مشکلاتی ممکن است به دنبال خود بیارود؛ از جمله جریمه‌های مختلفی که شرکت‌ها درنظر می‌گیرند و با آن‌ها آشنایی داریم.

اگر می خواهید مطمئن شوید که در همه حساب های خود به روزهستید و هیچ کدام را از قلم نمی‌اندازید. می توانید از سیستم‌های یادآوری قبوض استفاده کنیدد تا به شما کمک کند.

نحوه تنظیم یادآوری پرداخت‌ها


تعدادی برنامه مختلف مالی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که یادآوری صورتحساب را تنظیم کنید. برخی از آنها می توانند در نرم افزار امور مالی شخصی شما تنظیم شوند و برخی دیگر عمومی تر هستند. در اینجا برخی از محبوب ترین روش های تنظیم یادآوری برای پرداخت صورتحساب آورده شده است:

تقویم Google: این روش تقریبا روشی جهانی برای یادآوری است. می توانید به تقویم Google خود بروید وتاریخ قبض پرداختی خود را تنظیم کنید ، برای شما ایمیل فرستاده شود. جزئیات،از جمله نام پرداخت ، و اینکه چه کسی پرداخت را انجام بدهد، وارد آن کنید. برای “کل روز” برنامه ریزی کنید و تنظیم کنید.
Mint: در صورت استفاده از Mint.com می توانید یادداشت صورتحساب را مستقیماً از طریق تلفن یا ایمیل دریافت کنید. این ابزار برتر برای بودجه شخصی آنلاین است ، و این امکان را برای شما دارد که یادآوری‌های مربوط به پرداخت قبض را برنامه ریزی کنید. فقط به برنامه Mint بروید و در قسمت “add a reminder” می توانید یادآوری هایی را برای هر ماه تکرار کنید.
مانیل: یکی از جدیدترین ابزارهای مدیریت مالی در وب ، مانیل است و این برنامه همچنین دارای یادآوری صورتحساب است. اگر از برنامه تلفن همراه استفاده می کنید ، می توانید یادآوری هایی را در تلفن خود ظاهر کنید یا می توانید از طریق پیام متنی یا ایمیل از آنها دریافت کنید. یادآوری ها به گونه ای قابل تنظیم هستند که مشاهده آنها به روشی که می خواهید آسان است.
What’s Bill?: همچنین می توانید از آنچه قبلاً با What Bills پرداخت کرده اید ، استفاده کنید تا به معاملات انجام شده دسترسی داشته باشید.
What’s Bill این برنامه تحت وب، بسیاری از خدمات دیگر یادآوری صورتحساب را ارائه می دهند. می توانید آنها را در Quicken ، YNAB و سایر برنامه های مهم نرم افزاری مالی دریافت کنید. با این حال ، برخی از اعلان ها فقط هنگام باز کردن برنامه ظاهر می شوند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از ایمیل ، متن یا اعلان های برنامه تلفن همراه دریافت می کنید.

البته شما می توانید با خودکار کردن برخی از پرداخت قبض خود ، نیاز خود را به یادآوری صورتحساب کاهش دهید. برخی صورتحساب ها ، به ویژه صورتحساب های تکراری ، به راحتی با تنظیم بدهی خودکار تنظیم می‌شوند ، به گونه ای که هر ماه پول از حساب شما برداشت می‌شود. دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن زمان پرداخت قبض خود باشید.

شما برای یاداوری پرداخت‌های دوره‌ای چه روشی را انتخاب می‌کنید؟ آیا شما یک سیستم یادآوری منحصر به فرد را سراغ دارید؟

پرداخت تلفنی قبوض

معرفی سامانه Telnpay

طبق سایت telepoz.ir، سامانه Telnpay یک سرویس پرداخت تلفنی به منظور ارائه یک گزینه جدید در کنار سایر درگاه‌های موجود مانند IPG، MPG، و درگاه پرداخت محدود کدهای دستوری توسط تلیرکو طراحی، تولید و در مرحله تست بتا داخلی به طور موفق پیاده‌سازی شده است.

این سرویس یک درگاه پرداخت چند منظوره با قابلیت درخواست خرید از سمت خریدار و همچنین پذیرنده است و با توجه به معماری سرویس محور قابلیت یکپارچه‌سازی با ابزارهای کسب‌وکاری موجود مانند صندوق‌های فروش و مراکز تماس را به راحتی دارد.

در این سرویس، بعد از برقراری تماس تلفنی بین خریدار نهایی و سرور تل‌ان‌پی، فرآیند پرداخت اجرا می‌شود. در این فرآیند ابتدا شرح مختصری از خرید شامل عنوان کالا/خدمت، مشخصات فروشنده و مبلغ کالا/خدمت به صورت صوتی برای خریدار خوانده می‌شود و کاربر در صورت تایید این پیش‌فاکتور، دکمه ۵ به معنای تایید را فشار می‌دهد. بعد از آن از کاربر اطلاعات کارت درخواست می‌شود و پس از انجام پرداخت، موفقیت پرداخت به خریدار به صورت تلفنی اعلام می‌شود. همچنین در صورت عدم موفقیت پرداخت، ارور پرداخت به خریدار اعلام می‌شود. و به طور مشابه از طریق وب‌سرویس موفقیت یا عدم موفقیت پرداخت به پذیرنده اعلام می‌شود.

به بیان ساده‌تر، با این سامانه در تاریخ مقرر پرداخت صورتحساب با مشتری خود بطور اتومات تماس گرفته می‌شود و مشتری از طریق تلفن و رمز دوم به راحتی قبض خود را در همان لحظه تماس پرداخت می‌کند.

 

 

 

منابع

https://www.goodfinancialcents.com/

telepoz.ir

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00