02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

شیوه راه‌ اندازی ماژول دورکاری مرکز تماس در سازمان‌ها

راه اندازی ماژول دورکاری مرکز تماس

کسب‌وکارهای زیادی هستند که مرکز تماس، جزء واحدهای مهم سازمان محسوب می‌شود. اگر سازمان شما نیز جزء همین کسب‌وکارهاست و علاقه‌مندید بدانید که چطور در شرایطی که لازم است کارمندان به صورت دورکار با همان کیفیت قبلی به سوالات مشتریان پاسخ دهند و این سیستم چطور در سازمان قابل پیاده‌سازی می‌باشد، در این مقاله کوتاه که در مورد نحوه فعال‌سازی یک ماژول دورکاری است، با ما همراه باشید.

چرا ماژول دورکاری مرکز تماس؟

با مشکلاتی که گاهی به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست، مدیریت یک کسب‌وکار با آن‌چه در کتاب‌هایی که چندین سال قبل نوشته شده کارساز نیست.

به این معنا که به جرات می‌توان گفت که تمام اتفاقاتی که در سال 1398 برای کسب‌وکارهای ایرانی و جهانی افتاد، در هیچ کتاب مدیریتی ثبت نشده بود و راه‌کاری برای آن‌ها پیدا نمی‌شد.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که سرعت تغییرات از ما انتظار عکس‌العمل‌ها و آمادگی قبلی بالایی می‌طلبد.

دو مورد از مهم‎‌ترین اتفاقات سال 1398 قطعی طولانی مدت اینترنت و شیوع بیماری کرونا (کووید-19) بود که آسیب‌های غیرقابل جبرانی به کسب‌وکارها زد.

مدیران ارشد سازمان‌ها و صاحبان کسب‌وکارها باید بدانند که اگر مشکلی پیش بیاد، امکان تکرار آن مشکل وجود دارد. بنابراین اگر تاکنون برای حل آن و داشتن آمادگی برای مقابله با چنین بحران‌هایی، زمان، انرژی و هزینه‌ای نکرده‌اید، حال وقت آن است که از تجربیاتی که به دست آورده‌اید به درستی استفاده کنید.

راه اندازی ماژول دورکاری مرکز تماس

 گاهی لازم است که سازمانی تمام و یا قسمتی از مرکزتماس خود را به صورت دورکار فعال نگاه دارد تا کسب‌وکار آسیب کم‌تری را متحمل شود. در این شرایط آشنایی با ماژول‌های دورکاری که به شما کمک می‌کند تا این سرویس را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه به سیستم‌های خدمت‌رسانی سازمان خود اضافه کنید، امری ضروری محسوب می‌شود.

ماژول دورکاری مرکز تماس تلیرکو با امکان انتقال تماس ورودی به شماره موبایل و ثابت اپراتور خارج از سازمان ، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

چه زمانی از این ماژول دورکاری مرکز تماس استفاده کنیم؟

در زمان‌هایی مانند زمان قرنطینه در دوران شیوع ویروس‌ها و یا زمانی که جهت کاهش هزینه‌ها به استخدام نیروهای دورکار روی می‌آورید، همچنین زمانی‌که نیاز است که از اپراتورهایی که خارج از سازمان و یا کسب‌وکار شما هستند استفاده کنید، این ماژول برای شما کاربردی خواهد بود.

اگر تمایل دارید در مورد ماژول دورکاری مرکز تماس تلیرکو اطلاعات بیشتری همراه با نسخه دموی رایگان دریافت نمایید، کافی است فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR