02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

نکات ضروری برای کارمندان مرکز تماس دورکار

8-min

امروزه به دلیل برخی از عوامل مانند شیوع بیماری کرونا و همچنین افزایش بسیار زیاد مشتریان مراکز تماس به دنبال استخدام کارمندان دورکار می‌باشند تا بتواند به‌طور مناسب‌تری به سوال‌ها و مشکلات مشتریان پاسخ دهند، اگر شما نیز می‌خواهید در مرکز تماس به صورت دورکار مشغول شوید باید یکسری نکات را مورد توجه قرار دهید به همین منظور در این مقاله قصد داریم با ارائه مطالبی مفید به کارمندان مرکز تماس دورکار برای بالا بردن سطح کاریشان کمک نماییم.

کارمندان مرکز تماس دورکار 2

کارمندان مرکز تماس دورکار

نکات ضروری برای کارمندان مرکز تماس دورکار

اگر کارمندان مرکز تماس دورکار به یک‌سری از نکات مهم توجه نداشته باشند بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی با مشکلات زیادی در حوزه کاری خود مواجه خواهند شد بنابراین برای جلوگیری از ایجاد این مشکلات بهتر است نکات زیر را با دقت مطالعه نمایید.

نکات ضروری برای کارمندان مرکز تماس دورکار عبارت اند از:

  • شروع کردن کار در تایم مقرر:

    با وجود عدم کار کردن کارمند در محیط اداری نباید شروع کار در ساعت دلخواه و نامنظم صورت گیرد زیرا در این صورت نظم کاری مرکز تماس به طور کل به هم خواهد خورد بنابراین کارمندان مرکز تماس دورکار باید هر روز سر تایم مشخص خود کار را شروع کنند و در ساعت معینی نیز به کار خاتمه دهد اگر کارمندان در سر زمان مشخص کار را شروع و در زمان مشخص کار را تمام نمایند می‌توانند زمان بیشتری برای رسیدن به امور روزمره خود داشته باشند.

  • هرگاه به مشکل برخوردید کمک بگیرید:

    اگر در حین انجام کار با سوال و پرسش روبه‌رو شدید و یا به مشکلی برخوردید بهتر است با مرکز تماس گرفته و آن مشکل را به آنها اطلاع دهید در غیر این صورت میزان کیفیت دورکاری شما بسیار پایین خواهد آمد و در مواقعی منجر به اخراج شما نیز خواهد شد.

  • سعی کنید در تمام مواقع صبور باشید:

    اگر شخصیت صبوری ندارید و به سرعت عصبانی می‌شوید بهتر است بر روی این اخلاق خود کار کنید و صبوری را تمرین نمایید تا بتوانید با خونسردی و آرامش به مشتریان پاسخ دهید زیرا همان طور که می‌دانید اگر در هنگام صحبت کردن با مشتریان عصبانی شوید و خونسردی خود را از دست دهید آنها از دست شما شاکی می‌شوند و گزارش رفتار بد شما را به مرکز خواهند داد.

  • سرعت خود را افزایش دهید:

    یکی از اصول مهم برای کارمندان مرکز تماس دورکار افزایش سرعت است زیرا هر چه سرعت شما بالاتر رود به مشتریان بیشتری می‌توانید کمک کنید که همین موضوع بر روی ارتقای درجه و سطح کاری شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

  • از صحبت‌های مشتری نت بردارید:

    نوت برداشتن در حین صحبت با مشتری می‌تواند به کیفیت کار شما کمک بزرگی نماید به همین دلیل همواره به کارمندان مرکز تماس دورکار توصیه می‌شود تا یک دفترچه یادداشت در کنار خود داشته باشند و از صحبت‌ها به مشتری نت برداری کند تا به طور مناسب‌ترین مشکلات مشتریان را برطرف نمایند.

  • به جزئیات توجه کنید:

    اگر در هنگام صحبت با مشتریان حواس شما به امور دیگر جذب شود و به جزئیات گفته‌های مشتری توجه نکنید ممکن است در حل مشکل اشتباه شوید بنابراین اگر میزان اشتباهات شما بالا رود ممکن است از کار تعلیق و یا اخراج شوید.

  • سعی در یادگیری مهارت های ارتباطی:

    کارمندان دورکار به دلیل اینکه از پشت تلفن با مشتریان صحبت می‌کنند باید مهارت‌های ارتباط تلفنی را به خوبی فرا بگیرند تا بتوانند احساس دوستانه و صمیمیت خود را به مشتری منتقل کنند.

    کارمندان مرکز تماس دورکار 3-min

    آموزش کارمندان مرکز تماس دورکار

مراکز تماس می‌بایست بعد از استخدام کارمندان مرکز تماس دورکار برای آنها دوره‌های آموزشی برگزار کند و یا از آنها امتحان عملی بگیرد همچنین کارمندان می‌توانند برای افزایش آمادگی خود دوره‌های آموزش دورکاری را بگذراند و یا از کلیپ و ویدئوهای آموزشی در سایت‌های معتبر کمک بگیرند.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

1 دیدگاه

  1. بیژن

    وبسایتتون واقعا عالیه موفق باشید

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR