02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

با شناختن راه و چاه بازاریابی پیامکی باعث رشد کسب‌وکارتان شوید

4-min

بازاریابی دراین دوران یک حرفه مهم برای کسب سود و اقتصاد مفید است. امروزه صاحبان مشاغل از بازاریابی به صورت‌های مختلف آن از جمله اینترنتی و پیامکی استفاده می‌کنند تا از دیگر رقبای خود پیشی بگیرند و سود کسب کنند. هیج سازمانی نمی‎تواند بنشیند، پاروی‎پا بگذارد و منتظر کسب سود باشد بلکه باید حرکت کند و مشتریان را به سمت خودش جذب کند.به این کار بازاریابی می‎گویند. ما در این مقاله سعی داریم بازاریابی پیامکی هدفمند را به شما معرفی کنیم.

بازاریابی پیامکی هدفمند

بازاریابی و انواع آن

بازاریابی در واقع یک حرفه و دانش محسوب می‌شود که افراد مختلفی در دانشگاه‌ها در زیرمجموعه درسی به نام مدیریت بازرگانی، آن‌را می‌آموزند. فرد بازاریاب طبق اسمی که روی او گذاشته شده به جمع‌کردن مشتری برای محصولی خاص یا حرفه‌ای خاص می‎پردازد.  سازمان‌های مختلف می‎توانند با  کسب آموزش‎های راه‎وچاه مختلف و مفید بازاریابی به سود برسند. بازاریابی می‌تواند به دو صورت اینترنتی و پیامکی انجام شود. این دو نوع بازاریابی همواره از هزینه‎های ما می‎کاهد و به سوداوری ما کمک می‎کند.

بازاریابی اینترنتی به روش‎های جذب مشتری از راه اینترنت گفته می‎شود. روش اینترنتی به صرفه و پربازده است و به چهار روش بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، تبلیغ در اینترنت و استفاده از سئو انجام می‎شود. حال ما به معرفی بازاریابی پیامکی هدفمند می‎پردازیم.

بازاریابی پیامکی

در این دنیای مدرن پیام کوتاه یک روش مفید و پرکاربرد برای برقراری ارتباط است. بازاریابی پیامکی درواقع یک شاهراه بزرگ جذب مشتری است. در این نوع بازاریابی و درواقع در نوع بازاریابی پیامکی هدفمند، پیام‎ها از طریق سیستم‎های خاص اینترنتی به مشتریان ارسال می‎شود و می‎تواند پیامک‎های تبیلغاتی، عرضه محصولات، فروش و ارائه پیشنهاد باشد. بازاریابی پیامکی به این دلیل اهمیت دارد که تلفن‎های همراه انسان‎ها از آن‎ها جدا نمی‎شود و همواره در کنارشان است. با ارسال یک پیامک و با به صدا درآمدن تلفن همراه فرد موردنظر، به تلفن همراه خود می‌نگرد و پیامک را مشاهده می‎کند. درواقع بازاریابی پیامکی هدفمند یعنی همین‎که فرد دریافت کننده پیامک، متن مورد نظر سازمان‎ها را بی هیچ دردسر بخواند.

در اخر نتیجه می‎گیریم که در یک بازاریابی پیامکی هدفمند ما باید اصل محتوای تبلیغاتی و نوع مشتریان خود رابشناسیم و طبق آن برای کسب مشتری پیامک‎های تبلیغاتی را ارسال کنیم. در بازاریابی پیامکی ما با هزینه کم‎تر به سود بیشتر می‎رسیم. پس استفاده ازاین نوع بازاریابی یعنی همان بازاریابی پیامکی پیشنهاد مفیدی برای کسب سود است.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US