02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

نکات مهم برای داشتن یک بازاریابی پیامکی موفق

18-min

بازاریابی پیامکی موفق

برخلاف عقیده برخی که گمان می‌کنند بازاریابی پیامکی تاثیر مثبت چندان زیادی ندارد باید بگوییم که این روش می‌تواند در مدت زمان کوتاهی شما را به موفقیت‌های زیادی برساند به همین خاطر امروزه افراد برای داشتن یک سیستم بازاریابی کارآمد به دنبال استفاده از این روش هستند تا بتوانند بازاریابی پیامکی موفق را داشته باشند به همین خاطر در این مقاله به چند نکته مهم برای پیشرفت بیشتر در این امر اشاره خواهیم نمود.

بازاریابی پیامکی موفق 2

6 نکته برای پیاده سازی یک کمپین بازاریابی موفق با کمک پنل اس ام اس

اگر می‌خواهید یک کمپین بازاریابی پیامکی موفق داشته باشید نباید هرگز از نکاتی که در ادامه خواهد آمد غافل شوید زیرا این نکات می‌تواند به شما کمک کند تا یک بازاریابی حرفه‌ای داشته باشید.

6 نکته جهت داشتن یک کمپین بازاریابی موفق عبارت‌اند از:

  1. ارائه پیشنهاد های شگفت انگیز:

    بهتر است در ابتدای پیامک تبلیغاتی پیشنهاد ویژه خود را رو کنید تا مخاطب در همان ثانیه‌های اول جذب شود و باقی متن پیام را با دقت مطالعه کند.

  2. ایجاد حس فوری و مهم بودن امر در مخاطب:

    اگر در مخاطب این حس را ایجاد کنید که پیشنهاد شما برای آنها مهم و ضروری است میزان فروش شما بسیار بیشتر خواهد شد زیرا این روش یکی از تکنیک‌های بازاریابی پیامکی موفق و کاربردی است.

  3. از مشتری درخواست اقدام به واکنش مناسب کنید: در

    انتها باید مشتری را مجاب کنید تا در برابر پیام تبلیغاتی شما واکنشی از خود نشان دهد زیرا می‌توان گفت این قسمت از مهم ترین بخش‌های موفقیت کمپین تبلیغات پیامکی می‌باشد به دلیل آن که در این مرحله مشتری تصمیم می‌گیرد که از محصولات و خدمات شما استفاده کند یا نه.

  4. درج نام برند به طور دقیق:

    نام برند مورد نظر باید به طور مناسبی به مخاطب و مشتری شناسانده شود تا وی بتواند آن را به خاطر سپرده و به آن مراجعه کند.

    بازاریابی پیامکی موفق 1

  5. ذکر آدرس دقیق فروشگاه:

    از ذکر آدرس دقیق فروشگاه در پیامک تبلیغاتی غافل نشوید زیرا عدم ذکر آن می‌تواند تاثیرات بسیار بد و منفی بر روی کسب و کار شما بگذارد بنابراین آدرس محل فروشگاه به صورت فیزیکی و یا اینترنتی را حتما در پیامک مورد اشاره قرار دهید.

  6. ایجاد محتوای ارزشمند:

    قدرت کمپین تبلیغات پیامکی به میزان ارزشمندی محتوای درون آن بستگی دارد به طوری که هر چه محتوا ارزشمند تر باشد به همان میزان بازخورد و یا فیدبک بهتری دریافت خواهید نمود.

    تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR