02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

پلتفرم SMS استاندارد چه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

پلتفرم اس ام اس استاندارد

پلتفرم SMS استاندارد چه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

در این مقاله سعی می‌کنیم به لزوم استفاده و ویژگی‌های یک پلتفرم SMS استاندارد بپردازیم.

یادداشت‌نامه و تمبرهای مختلف را به یاد می‌آورید؟ در گذشته‌ای نه چندان دور این‌ها حالتی بود که امکان برقراری ارتباط ما با دیگران را میسر می‌کرد. و زمان رسیدن به جواب نیز مسلما طولانی بود. اما امروزه در عصری به نام ارتباطات زندگی می‌کنیم و فناوری‌هایی ما را درگیر خود کرده که شکاف میان مبداء و مقصد را از بین برده و در کم‌ترین زمان پاسخ را ارسال می‌کند. تلفن‌های هوشمند نیز به بخشی از بدن و ذهن ما تبدیل شده‌اند و به نوعی به ما متصل‌اند. تاکنون از خود پرسیده‌اید که هر روزه چه تعداد پیام متنی ارسال و دریافت می‌کنید؟ چند بار به تماس‌‌های دیگران یا یک پیام صوتی را گوش می‌دهید؟ طبق آمار ماهانه 50میلیارد متن در سراسر جهان ارسال می‌شود. همین منجر شده تا دیگر تمایلی برای ارسال نامه و انتظار برای پاسخ نداشته باشند. اما پرسش اینجاست پلتفرم SMS استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

به عبارت ساده‌تر، ما در دوره‌ی انقلابی اینترنت اشیاء زندگی می‌کنیم که در هم پیوستگی هر برنامه و لوازم این امکان را به کاربر می‌دهد تا همیشه در ارتباط باشند. کاربران به راحتی می‌توانند از دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل شوند و تجربه‌ای جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر را به‌دست آورند. از همین‌رو با معرفی کال سنترها و ارسال SMS از طریق نرم‌افزارها، تجربه‌ای متفاوت‌تر را برای کاربران رقم زدند. هر چند که کلمات قدرتمندترین دارویی هستند که بشر استفاده می‌کند.

الگوهای مفید پلتفرم SMS استاندارد برای کال سنتر

به‌طور کلی خطوط تلفن دیگر نمی‌تواند به عنوان کانال اصلی ارتباطات شناخته شوند. زیرا زمان انتظار برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر این مسئله برای آن‌ها رخ دهد در کانالی دیگر و البته قدرتمندتر شکایت‌های‌شان را به بیان می‌کنند. وجود تلفن هوشمند در جیب شخصی افراد به آن‌ها این امکان را می‌دهد در هر زمان که می‌خواهند با شخص مورد نظر ارتباط برقرار کرده و پاسخ آن را دریافت نمایند. اینجاست که پلتفرم SMS استاندارد نمود پیدا می‌کند. در این راستا شرکت‌های مختلف قالب‌های پیام متنی متفاوتی را به عنوان پاسخگویی خودکار طراحی کرده‌اند که می‌تواند بسیار کارآمد باشد. اما در ادامه به معرفی الگوی مفید پلتفرم SMS استاندارد می‌پردازیم.

  1. زمان انتظار

مطمئنا در زمان تماس با شرکتی با اپراتوری مواجه شده‌اید که می‌گوید: «متاسفیم؛ تمامی اپراتورها در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند. زمان انتظار شما 5دقیقه است» درست همینجاست که استفاده از پلتفرم SMS استاندارد نمود پیدا می‌کند و این فرصت را به کاربران می‌دهد تا به صورت مختصر مشکلات خود را در قالب یک متن برای اپراتورها ارسال کرده و پاسخ آن را به مراتب خیلی زودتر از آن چه تصور می‌کنند دریافت نمایند.

  1. خط تلفن

معمولا زمانی که شماره‌ای را برای تماس انتخاب می‌کنید و تماس موردنظر شما برقرار می‌شود، در صورت شلوغ بودن خط تلفن با چنین وضعیتی روبرو خواهید شد. « از شما برای انتخاب شرکت … متشکریم. نمایندگان خدمات مشتری ما در اسرع وقت با شما در تماس خواهند بود. شما بر روی خط …. به مدت زمان …. منتظر پاسخ اپراتورهای ما خواهید بود» به همین دلیل است که این روزها بهره‌گیری از پلتفرم SMS استاندارد نمود بیشتری پیدا کرده و طرفداران آن نیز به مراتب بیشتر شده است.

  1. ساعات کاری

همه ما می‌دانیم که شرکت‌ها و سازمان‌ها و حتی فروشگاه‌های مختلف از ساعات کاری بهره‌مند هستند تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان قرار دهند. در زمان برقراری تماس با کال سنترها در صورت اتمام ساعت کاری، اپراتور خط به شما می‌گوید که ساعت کاری سازمان از دوشنبه تا جمعه طی ساعت 7 صبح تا 6 بعدازظهر است و شنبه‌ها از 10 صبح تا 4 بعدازظهر آماده پاسخگویی به شما هستند. در این لحظه شما برای دریافت خدمات مورد نیازتان می‌توانید از سرویس پیام کوتاه استفاده نمائید. مطمئنا این روش در کمترین زمان ممکن نیاز شما را برآورده کرده و پاسخی متناسب با نیازتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

  1. در دسترس نبودن کال سنتر

تاکنون با این وضعیت روبرو شده‌اید که کارمندان، اپراتورها و نمایندگان خدمات مشتری در دسترس نباشند؟ یعنی به شما گفته شود تنها در ساعات اداری می‌توانید تماس بگیرید و بدون آن هیچ خدماتی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد؟ این مسئله ایجاب می‌کند تا به سراغ پلتفرم SMS استاندارد برویم و خدمات خود را از پشتیبانی به صورت پیام کوتاه دریافت نمائیم.

  1. بررسی رضایتمندی

مسئله مهمی که در رابطه با کال سنترها وجود دارد این است که آن‌ها در طی یک دوره به بررسی میزان رضایتمندی مشتریان خود میپردازند. از همین‌رو حتما پس از صحبت با اپراتور مربوطه در مقیاس 1 ( بسیار ناراضی) تا 5 ( بسیار راضی) نمراتی ارائه دهید تا ارزیابی آنان برای مدیریت آسان شود. این کار در بهبود خدمات تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

کلام آخر

حال به خوبی می‌دانیم، یک پلتفرم SMS استاندارد در چه مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از چه الگویی برای ارائه خدمات بهتر پیروی می‌کند. این مسئله می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تصمیم‌گیری‌های مشتریان برای دریافت خدمات و برقراری تماس با کال سنترها داشته باشد. با این اوصاف شرکت تلیرکو آماده است تا در این رابطه به تمامی پرسش‌هایی که ذهن شما را به خود مشغول کرده پاسخ دهد و نیاز شما را برآورده سازد. تنها نیاز است که به بخش تماس باما مراجعه نمائید. همچنین خدمات تلیرکو در بخش SMS ایجاب می‌کند تا شما برای لحظه‌ای آن را مطالعه کرده تا متوجه شوید این شرکت با کمترین هزینه آماده ارائه خدمات است .

مشتریان پلتفرم پیامک تلیرکو

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US