ارتباط بهتر و باکیفیتتر با مشتریان خود را با وب سرویس ارسال پیامک تجربه کنید
برای ارائه سرویسی با کیفیتی بالاتر لازم است روی راهکاری متفاوت و ارزشمند سرمایهگذاری کرد. منظور از راهکار، همان سولوشنی است که مشتری با کمک آن میتواند راحتتر از قبل امور مربوط به زندگی شخصی یا کاری خود را انجام دهد.
این روزها بسیاری از افراد به طور آنلاین خرید میکنند. بنابراین پرواضح است که کسب وکارها باید پروسه خرید آنلاین را برای مشتری خود به سادهترین شکل ممکن فراهم سازند.
مردم دیگر حوصله پرکردن فرمهای طولانی را ندارند. اگر برای پرسیدن سوالی در مورد محصول یا خدماتی که شما تبلیغ کردهاید به سایتتان آمده باشند، مطمئنا گزینه خوبی نخواهد بود که با برای رسیدن به پاسخ خود با یک فرم طویل روبرو شوند.
یکی از راهکارهای حل این مشکل این است که هر زمان مشتری از شما سوالی داشت و به وبسایت شما مراجعه کرد، با استفاده از وبسرویس ارسال پیامک در وبسایت خود، این امکان را فراهم کنید تا در همان لحظه سوال خود را از طریق پیامک از تیم پشتیبانی شما بپرسد.
به طور مثال میتوان برای هر یک از محصولات یا خدمات کدی درنظر گرفت تا مشتری با ارسال کد محصولی که علاقهمند است، تماسی از طرف شما دریافت کند و تمامی سوالات خود را بپرسد. در این مثال، احتمال از دست دادن مشتری که به محصول و خدمات شما فکر میکند به صفر خواهد رسید.
در ادامه به بررسی مزایای استفاده از وب سرویس پیامک در وبسایتها میپردازیم.
مزایای استفاده از وب سرویس ارسال و دریافت پیامک برای کسب وکارها چیست؟
اتوماسیونسازی فرایند و بهبود کارایی
با استفاده از وبسرویس ارسال و دریافت پیامک در وبسایت خود جریان کاری تمام فرایندهای ارتباطی با مشتری را سریعتر و با بهرهوری بیشتری میتوانید انجام دهید. این کار نیاز به کارمندان بیشتر جهت مدیریت این پروسه را کاهش میدهد.
به طور مثال فرایند نوبتدهی که کاری است که نیاز به دقت در زمانبندی و هماهنگی بین مشتری و کسبوکار دارد را در نظر بگیرید.
میتوانید شماره تلفن یا شمارههای تلفنی را به این کار اختصاص دهید. کارمند و کارمندانی که باید به این تلفنها پاسخ دهند در ساعت کاری مشخصی حاضر خواهند بود که این کار را انجام دهند. حال اگر این پروسه را تبدیل به سیستم ارسال پیامک کنید، به راحتی میتوانید پروسه نوبتدهی از نوبت دادن تا یادآوری نوبت و حتی تغییر زمان را به سرعت و بدون نیاز به تعداد زیادی از کارمندان و اپلیکیشنهای مختلف را به سرعت و با کیفیت بالاتر انجام دهید و حتی هزینههای شرکت را نیز به شکل چشمگیری کاهش دهید.
امکان پیگیری دقیق تر
وب سرویس ارسال پیامک این امکان را دارد که به طور دقیق به شما اطلاع دهد که چه زمانی پیامک به دست مشنری رسیده و او آن را چک کرده است یا اینکه پیامک به هر دلیلی به دست او نرسیده است.
سرعت بالا
وبسرویس ارسال پیامک این قابلیت را دارد که در کمتر از چند ثانیه، صدها و حتی هزاران پیامک را به دست مخاطبان شما برساند.
امکان یکپارچگی با سیستمهای دیگر
وبسرویس ارسال پیامک را میتوانید با سایر پلتفرمها و اپلیکیشنها سینک کنید. پلتفرمهایی مثل پیامک صوتی، پلتفرم کددستوری، پرداخت تلفنی و مرکزتماس خود و سایر اپلیکیشنهای ارتباطی.
کلام آخر
هر یک از راهکارهایی که بر اساس نیاز مشتریان شکل میگیرند، تنها یک ابزار هستند. درست مثل ابزار نجاری. داشتن چکش و میخ و چوب به تنهایی نمیتواند به شما یک میز بدهد. چیزی که تکمیلکننده است داشتن هدف و برنامه مشخص برای استفاده از این ابزارهاست. ویژگی یکپارچهسازی این ابزارها با هم مزیتی است که راه را برای ارائه خلاقانهتر خدمات و محصولات به مشتریان بازتر میکند. پروسههای موجود در کسب وکار خود را مدلسازی کنید. پلتفرمهای موجود و موردنیاز را لیست کنید و با اطلاعات کامل برای هر آنچه به شما در بهبود وضعیت و رسیدن به وضعیت مطلوب کمک میکند، سرمایهگذاری کنید.
اگر علاقهمند هستید درمورد وب سرویس ارسال پیامک،اطلاعات فنی و قابلیتهای وب سرویس ارسال پیامک اطلاعات بیشتری کسب کنید، به سایت sms2co سر بزنید.
همکاران ما در تلیرکو، آماده ارائه مشاوره در این زمینه بطور رایگان به شما عزیزان هستند. تنها کافی است که فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
0 دیدگاه