02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

پلتفرم مدیریت پیامک| دلیل استفاده از آن در کسب‌ و کارها

پنل مدیریت پیامک

دلیل استفاده از پلتفرم مدیریت پیامک در یک کسب‌ و کار چیست؟

پلتفرم مدیریت پیامک یکی از بهترین ابزارهایی‌ست که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند برای بازاریابی محصولات و خدمات خود به سراغ بهره‌گیری از آن بروند.

درواقع با استفاده از محبوب‌ترین شکل ارتباط دو طرفه شخص به فرد با کدهای طولانی، این برنامه‌های پیام کوتاه می‌توانند مشتری‌های جدیدی را به سمت کسب‌وکار شما جذب نماید، وفاداری به برند را توسعه دهند، فروش را به سطح بالاتری برسانند و سرویس‌ها و ROIهای بهتری را ارائه دهند.

با این اوصاف مطمئنا سوالات زیادی در ذهن‌تان ایجاد شده است، از جمله اینکه چه تفاوتی میان کدهای بلند SMS و کدهای کوتاه وجود دارد؟ چرا سرویس پیام کوتاه می‌تواند در کسب‌وکارها نقش موثری ایفا کند؟

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید سرویس‌های پیام کوتاه متنی در طی چندین سال گذشته نتایج بسیار خوبی را برای کسب‌وکارها به همراه داشته است. ازهمین‌رو روی آوردن به آن کاری عاقلانه خواهد بود.

اما مسئله مهم و اساسی اینجاست که کمپین‌های بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌ها را با چه چالش‌هایی روبرو می‌کند و چرا و چگونه می‌تواند در راستای رسیدن به سود بیشتر به صاحبان مشاغل کمک نماید.

از همین‌رو در ادامه این مقاله توضیحاتی در این راستا خدمت شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

چگونه از پلتفرم مدیریت پیامک در تجارت خود استفاده کنیم؟

همان‌طور که گفته شد پلتفرم مدیریت پیامک تاثیر بسیار زیادی در رسیدن به سودآوری خواهد داشت. از همین‌رو آگاهی از چگونگی استفاده از این سرویس به شما کمک می‌کند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

  1. در ابتدا باید متنی را برای دعوت از مشتریان آماده نمائید. دقت داشته باشید این متن از یک کلمه کلیدی با شماره کد طولانی بهره‌مند است که کمک می‌کند تا شما یک بانک اطلاعاتی قوی از مشتریان خود در اختیار داشته باشید.

توجه: هر کلمه کلیدی که ایجاد می‌کنید دارای زیر کلید واژه‌های نامحدود رایگان است.

  1. مخاطبین قادر به استفاده از این کلمه کلیدی برای انتخاب خودکار دریافت پیام از حساب شما خواهند بود.
  2. به نرم‌افزار ارائه‌دهنده خدمات پلتفرم مدیریت پیامک خود وارد شوید و لیست مشتریان انتخاب شده خود را بارگذاری کنید. با انجام این کار، ارتباط آسان‌تری میان گروه‌ها برقرار خواهد شد.
  3. اگر پیام بازاریابی شما شامل یک پیشنهاد ویژه، برنامه وفاداری، نظرسنجی یا اخبار مرتبط با انجمن باشد مطمئنا در جذب مشتری و مخاطبان جدید اثربخش‌تر خواهد بود.

پس از آن می‌توانید دکمه ارسال را بزنید.

حتی می‌توانید از صندوق ورودی خود برای شناسایی پیام‌های خوانده نشده، تاریخ دریافت پیام یا دریافت‌کنندگان و امتناع دستی استفاده کنید. برای مشارکت در خدمات پیام کوتاه متنی، هیچ مهارت فنی و طراحی لازم نیست.

تعاملاتی از جمله این‌ها به جذب مشتریان بیشتر به تجارت شما، توسعه وفاداری به برند، افزایش فروش و افزایش چشمگیر ROI بازاریابی شما کمک می‌کند.

تفاوت بین کدهای بلند SMS با کدهای کوتاه چیست؟

بهترین راهکار برای معرفی تفاوت‌های کدهای بلند و کوتاه پلتفرم مدیریت پیامک معرفی ویژگی‌ها و مشخصات آن‌هاست. این ویژگی‌ها عبارتند از:

* هیچ‌نیازی به شماره جدید همراه با کد اختصاصی نیست.

* به حامل‌های مخابراتی برای استفاده از یک شماره تلفن معمولی 10 رقمی مجازی در هر برنامه تلفن همراه نیاز نخواهید داشت.

* اغلب کدهای کوتاه برای شرکت‌ها گران محسوب می‌شوند و هزینه‌های ثابت ماهیانه آن‌ها را افزایش می‌دهد.

* امکان برقراری تماس مشتری یا مشتریان بالقوه با کدهای کوتاه که شماره تلفن‌های واقعی نیستند وجود ندارد.

* با استفاده از کدهای بلند به راحتی می‌توان روابط طولانی مدتی را با مشتریان ایجاد نمود.

* می‌توانید کد منطقه‌ای را برای هدف قراردادن یک کلان‌شهر محلی یا حتی بین‌المللی را بدست آورید.

* برای کسانی که ترجیح می‌دهند با استفاده از متون پیام کوتاه با مشتریان تعامل برقرار کنند، بهره‌گیری از یک مرکز پشتیبانی مشتری راهکار مناسبی است.

چرا پیام کوتاه متنی در بازاریابی کسب‌وکارها پراهمیت است؟

یکی از اصلی‌ترین ابزارهای رشد در دنیای مدرن امروزی محتواست. حال می‌خواهد این محتوا به شکل مقاله‌ای طولانی، تیتر روزنامه و حتی به شکل بازاریابی برای کسب و کارها باشد.

اگر صاحبین کسب و کارها نتوانند خود را با شرایط کنونی و سرعت فوق‌العاده بالای پیشرفت تکنولوژی همگام کنند مطمئنا نه تنها هیچ پیشرفتی عاید آن‌ها نشده و سودی بدست نمی‌آورند بلکه شاهد روند نزولی در رشد کسب‌وکارشان خواهند بود.

به واقع می‌توان گفت در حال حاضر که گوشی موبایل به همراه درجه یک افراد تبدیل شده است، تبلیغات پیامکی به شیوه‌ای اصولی می‌تواند یک جهش بزرگ در رشد کسب‌و‌کار به‌شمار آید. اما سوال اینجاست که چرا پلتفرم مدیریت پیامک برای کسب و کارها پر اهمیت است؟

* نتایج درایوها

امروزه ما در جامعه‌ای مدرن و پیشرفته زندگی می‌کنیم که کاربران به گوشی‌های تلفن و خصوصا پیامک‌های خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی یکی از روش‌هایی‌ست که کسب و کارها در پیش می‌گیرند زیرا طبق آمار منتشر شده تقریبا 90% پیام‌های ارسال شده از جانب سرویس‌های پیام کوتاه متنی طی مدت سه دقیقه پس از ارسال خوانده می‌شوند.

* پیاده سازی آسان

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود کسب و کارها به سراغ بهره‌گیری از پلتفرم مدیریت پیامک بروند این است که پیاده‌سازی و استفاده از آن تنها چند دقیقه از وقت‌شان را می‎گیرد و بدون اینکه مجبور به برنامه‌ریزی و بارگذاری برنامه‌های مختلف شوند می‌توانند آن را به اجرا درآورند.

* قابل انعطاف

اگر به عنوان مدیر یک کسب‌وکار نیازهای ارتباطی‌تان تغییر داده‌اید، استفاده از خدمات پیامکی می‌تواند به شما در راستای رسیدن به اهداف تجاری‌تان کمک کند، با شما سازگار شود و حتی ارزیابی مجددی از مشتریان و مخاطبان‌تان در اختیار شما قرار دهد.

کلام آخر

در این مقاله ما تلاش کردیم تا ویژگی‌ها و فواید و دلایل استفاده از پلتفرم مدیریت پیامک در کسب و کارها را خدمت شما ارائه دهیم. با توجه به این مسئله که در دنیای مدرن و پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم و با توجه به نکاتی که در این مقاله ارائه شد به خوبی می‌توان درک کرد که پلتفرم مدیریت پیامک تاثیر بسزایی در رسیدن به اهداف شما خواهد داشت.

در این راستا متخصصان و مشاورین تلیرکو آماده‌اند تا تمامی خدمات لازم را در اختیار شما قرار دهند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش SMS به تمامی خدمات تلیرکو آگاهی پیدا کنید. همچنین مراجعه به بخش تماس باما و صحبت با مشاورین و متخصصین ما می‌تواند در این راه کمک کننده باشد.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US