02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

پلتفرم مدیریت پیامک| دلیل استفاده از آن در کسب‌ و کارها

پلتفرم مدیریت پیامک

دلیل استفاده از پلتفرم مدیریت پیامک در یک کسب‌ و کار چیست؟

پلتفرم مدیریت پیامک یکی از بهترین ابزارهایی‌ست که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند برای بازاریابی محصولات و خدمات خود به سراغ بهره‌گیری از آن بروند.

درواقع با استفاده از محبوب‌ترین شکل ارتباط دو طرفه شخص به فرد با کدهای طولانی، این برنامه‌های پیام کوتاه می‌توانند مشتری‌های جدیدی را به سمت کسب‌وکار شما جذب نماید، وفاداری به برند را توسعه دهند، فروش را به سطح بالاتری برسانند و سرویس‌ها و ROIهای بهتری را ارائه دهند.

با این اوصاف مطمئنا سوالات زیادی در ذهن‌تان ایجاد شده است، از جمله اینکه چه تفاوتی میان کدهای بلند SMS و کدهای کوتاه وجود دارد؟ چرا سرویس پیام کوتاه می‌تواند در کسب‌وکارها نقش موثری ایفا کند؟

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید سرویس‌های پیام کوتاه متنی در طی چندین سال گذشته نتایج بسیار خوبی را برای کسب‌وکارها به همراه داشته است. ازهمین‌رو روی آوردن به آن کاری عاقلانه خواهد بود.

اما مسئله مهم و اساسی اینجاست که کمپین‌های بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌ها را با چه چالش‌هایی روبرو می‌کند و چرا و چگونه می‌تواند در راستای رسیدن به سود بیشتر به صاحبان مشاغل کمک نماید.

از همین‌رو در ادامه این مقاله توضیحاتی در این راستا خدمت شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

پلتفرم مدیریت پیامک

چگونه از پلتفرم مدیریت پیامک در تجارت خود استفاده کنیم؟

همان‌طور که گفته شد پلتفرم مدیریت پیامک تاثیر بسیار زیادی در رسیدن به سودآوری خواهد داشت. از همین‌رو آگاهی از چگونگی استفاده از این سرویس به شما کمک می‌کند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

  1. در ابتدا باید متنی را برای دعوت از مشتریان آماده نمائید. دقت داشته باشید این متن از یک کلمه کلیدی با شماره کد طولانی بهره‌مند است که کمک می‌کند تا شما یک بانک اطلاعاتی قوی از مشتریان خود در اختیار داشته باشید.

توجه: هر کلمه کلیدی که ایجاد می‌کنید دارای زیر کلید واژه‌های نامحدود رایگان است.

  1. مخاطبین قادر به استفاده از این کلمه کلیدی برای انتخاب خودکار دریافت پیام از حساب شما خواهند بود.
  2. به نرم‌افزار ارائه‌دهنده خدمات پلتفرم مدیریت پیامک خود وارد شوید و لیست مشتریان انتخاب شده خود را بارگذاری کنید. با انجام این کار، ارتباط آسان‌تری میان گروه‌ها برقرار خواهد شد.
  3. اگر پیام بازاریابی شما شامل یک پیشنهاد ویژه، برنامه وفاداری، نظرسنجی یا اخبار مرتبط با انجمن باشد مطمئنا در جذب مشتری و مخاطبان جدید اثربخش‌تر خواهد بود.

پس از آن می‌توانید دکمه ارسال را بزنید.

حتی می‌توانید از صندوق ورودی خود برای شناسایی پیام‌های خوانده نشده، تاریخ دریافت پیام یا دریافت‌کنندگان و امتناع دستی استفاده کنید. برای مشارکت در خدمات پیام کوتاه متنی، هیچ مهارت فنی و طراحی لازم نیست.

تعاملاتی از جمله این‌ها به جذب مشتریان بیشتر به تجارت شما، توسعه وفاداری به برند، افزایش فروش و افزایش چشمگیر ROI بازاریابی شما کمک می‌کند.

تفاوت بین کدهای بلند SMS با کدهای کوتاه چیست؟

بهترین راهکار برای معرفی تفاوت‌های کدهای بلند و کوتاه پلتفرم مدیریت پیامک معرفی ویژگی‌ها و مشخصات آن‌هاست. این ویژگی‌ها عبارتند از:

* هیچ‌نیازی به شماره جدید همراه با کد اختصاصی نیست.

* به حامل‌های مخابراتی برای استفاده از یک شماره تلفن معمولی 10 رقمی مجازی در هر برنامه تلفن همراه نیاز نخواهید داشت.

* اغلب کدهای کوتاه برای شرکت‌ها گران محسوب می‌شوند و هزینه‌های ثابت ماهیانه آن‌ها را افزایش می‌دهد.

* امکان برقراری تماس مشتری یا مشتریان بالقوه با کدهای کوتاه که شماره تلفن‌های واقعی نیستند وجود ندارد.

* با استفاده از کدهای بلند به راحتی می‌توان روابط طولانی مدتی را با مشتریان ایجاد نمود.

* می‌توانید کد منطقه‌ای را برای هدف قراردادن یک کلان‌شهر محلی یا حتی بین‌المللی را بدست آورید.

* برای کسانی که ترجیح می‌دهند با استفاده از متون پیام کوتاه با مشتریان تعامل برقرار کنند، بهره‌گیری از یک مرکز پشتیبانی مشتری راهکار مناسبی است.

استفاده از پلتفرم مدیریت پیامک

چرا پیام کوتاه متنی در بازاریابی کسب‌وکارها پراهمیت است؟

یکی از اصلی‌ترین ابزارهای رشد در دنیای مدرن امروزی محتواست. حال می‌خواهد این محتوا به شکل مقاله‌ای طولانی، تیتر روزنامه و حتی به شکل بازاریابی برای کسب و کارها باشد.

اگر صاحبین کسب و کارها نتوانند خود را با شرایط کنونی و سرعت فوق‌العاده بالای پیشرفت تکنولوژی همگام کنند مطمئنا نه تنها هیچ پیشرفتی عاید آن‌ها نشده و سودی بدست نمی‌آورند بلکه شاهد روند نزولی در رشد کسب‌وکارشان خواهند بود.

به واقع می‌توان گفت در حال حاضر که گوشی موبایل به همراه درجه یک افراد تبدیل شده است، تبلیغات پیامکی به شیوه‌ای اصولی می‌تواند یک جهش بزرگ در رشد کسب‌و‌کار به‌شمار آید. اما سوال اینجاست که چرا پلتفرم مدیریت پیامک برای کسب و کارها پر اهمیت است؟

* نتایج درایوها

امروزه ما در جامعه‌ای مدرن و پیشرفته زندگی می‌کنیم که کاربران به گوشی‌های تلفن و خصوصا پیامک‌های خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی یکی از روش‌هایی‌ست که کسب و کارها در پیش می‌گیرند زیرا طبق آمار منتشر شده تقریبا 90% پیام‌های ارسال شده از جانب سرویس‌های پیام کوتاه متنی طی مدت سه دقیقه پس از ارسال خوانده می‌شوند.

* پیاده سازی آسان

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود کسب و کارها به سراغ بهره‌گیری از پلتفرم مدیریت پیامک بروند این است که پیاده‌سازی و استفاده از آن تنها چند دقیقه از وقت‌شان را می‎گیرد و بدون اینکه مجبور به برنامه‌ریزی و بارگذاری برنامه‌های مختلف شوند می‌توانند آن را به اجرا درآورند.

* قابل انعطاف

اگر به عنوان مدیر یک کسب‌وکار نیازهای ارتباطی‌تان تغییر داده‌اید، استفاده از خدمات پیامکی می‌تواند به شما در راستای رسیدن به اهداف تجاری‌تان کمک کند، با شما سازگار شود و حتی ارزیابی مجددی از مشتریان و مخاطبان‌تان در اختیار شما قرار دهد.

کاربردهای پنل اس ام اس در مدیریت کسب و کارها

امروزه با افزایش رقابت در مشاغل به کاربردن روش‌هایی برای بازاریابی و جذب مشتری به امری ضروری تبدیل شده‌است. گاهی اوقات تبلیغات و بازاریابی هزینه‌های سنگینی روی دوش صاحبان مشاغل می‌گذارد، به همین دلیل بسیاری از این افراد به دنبال روشی کم هزینه و سودمند در جهت بازاریابی برای کسب و کارشان هستند.
پنل اس‌ام‌اس یا سامانه پیامکی بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای جذب مشتریان شما است. در ادامه به برخی از کاربردهای پنل اس‌ام‌اس در مدیریت کسب و کارها خواهیم پرداخت تا شما با مزایای این سرویس بیشتر آشنا شوید.


پنل اس‌ام‌اس چیست و چگونه کسب و کارها را مدیریت می‌کند؟

پنل اس‌ام‌اس یا پیام کوتاه یک سرویس حرفه‌ای برای مدیریت و ارسال پیامک به مشتریان است که برای اهداف تجاری استفاده می‌شود. این سامانه پیامکی بهترین و باصرفه‌ترین راه برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید است و در مشاغل گوناگونی کاربرد دارد.

از پنل اس‌ام‌اس در کسب و کارها به عنوان راهی برای تبلیغات، بازاریابی و ارتباط با مشتریان استفاده می‌شود. در مشاغل مختلف با استفاده از پنل اس‌ام‌اس، خدمات شغل مربوطه به مشتریان معرفی می‌شود تا مخاطبان با آگاهی از محصولات یا خدمات بتوانند با کارفرمایان ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاغل مختلف بهره‌مند شود. بنابراین یکی از مهمترین کاربردهای پنل اس‌ام‌اس در مدیریت کسب و کارها، جذب مشتری و افزایش سود است.

طی دهه‌های اخیر استفاده از پنل پیامکی در مقاصد اقتصادی و بازاریابی افزایش یافته و نقش مهمی در پیشرفت مشاغل ایفا می‌کند. برای مثال؛ با استفاده از سامانه پیامکی در دفاتر بیمه می‌توان با ارسال پیامک­‌هایی مانند یادآوری موعد اقساط، معرفی تسهیلات، اطلاع‌رسانی درباره اتمام بیمه و تمدید آن و… برای مخاطبان با آنها ارتباط برقرار کرد.

 کاربرد پنل SMS

کاربردهای پنل اس‌ام‌اس در مدیریت کسب و کارها؛

 

  • ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان بصورت نامحدود؛

    یکی از رایج‌ترین کاربردهای پنل اس‌ام‌اس در مدیریت کسب و کارها، نامحدود بودن استفاده از این سامانه است. با استفاده از سامانه پیامکی می‌توانید تعداد زیادی پیام کوتاه را برای مخاطبین بی‌شماری ارسال کنید و خدمات و محصولات خود را به آنها معرفی کنید. استفاده از سامانه پیامکی بهترین و به‌ صرفه‌ترین راه بازاریابی برای مشاغل و جذب مشتری است.

  • سودمندی بیشتر نسبت به بازاریابی اینترنتی؛

    سامانه پیامکی در مقایسه با روش‌های اینترنتی از سودمندی بیشتری برخوردار هستند زیرا نیاز به اینترنت ندارند. کاربران برای دریافت این پیامک‌ها نیازی به وصل بودن به اینترنت ندارند و این پیامک‌ها به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیارشان قرار می‌گیرد. از آنجایی که بسیاری از افراد ممکن است ساعات زیادی را بدون اینترنت سپری کنند بنابراین سامانه پیامکی بهترین راه ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات است.

  • امکان ارسال پیامک تبلیغات، تخفیف‌ها، اطلاعیه‌ها و خبرنامه‌ها؛

    یکی از مهمترین کاربردهای پنل اس‌ام‌اس در مدیریت کسب و کارها، ارسال پیامک با موضوعات گوناگون است. پنل پیامکی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا اطلاعیه‌ها و خبرنامه‌ها و تخفیفات ویژه را به اطلاع مشتریان خود برسانید و بتوانید فروش خود را افزایش دهید. از طریق سامانه پیامکی می‌توانید از مشتریان درباره خدمات خود نظرسنجی کنید تا نقاط ضعف خود را بهبود ببخشید.

  • تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

کلام آخر

در این مقاله ما تلاش کردیم تا ویژگی‌ها و فواید و دلایل استفاده از پلتفرم مدیریت پیامک در کسب و کارها را خدمت شما ارائه دهیم. با توجه به این مسئله که در دنیای مدرن و پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم و با توجه به نکاتی که در این مقاله ارائه شد به خوبی می‌توان درک کرد که پلتفرم مدیریت پیامک تاثیر بسزایی در رسیدن به اهداف شما خواهد داشت.

در این راستا متخصصان و مشاورین تلیرکو آماده‌اند تا تمامی خدمات لازم را در اختیار شما قرار دهند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش SMS به تمامی خدمات تلیرکو آگاهی پیدا کنید. همچنین مراجعه به بخش تماس باما و صحبت با مشاورین و متخصصین ما می‌تواند در این راه کمک کننده باشد.

 

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR