02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

چرا داشتن ابزار پیامک در کمپین‌های بازاریابی همچنان دارای اهمیت است؟

پیامک در کمپین‌ بازاریابی

بازاریابی پیامکی چیست؟

پیامک در کمپین‌های بازاریابی یکی از روش­‌های بسیار سودمند و موثر در زمینه ایجاد ارتباط با کاربران و ارسال تبلیغات می­‌با‌شد. طبق آمارهای به دست آمده، ابزارهای پیامکی در بازاریابی نسبت به سایر روش­‌های تبلیغاتی موفق­‌تر و از بازدهی بالایی برخوردار می­‌باشند. درست است که روش­‌های جدید و گوناگونی برای بازاریابی دیجیتال ابداع گشته است، ولی بازاریابی پیامکی همچنان از ارزش و اهمیت برخوردار است و ما در این مقاله در رابطه با اهمیت ابزارهای پیامک در کمپین‌های بازاریابی گفتگو خواهیم کرد، بنابراین با ما همراه باشید.

 

چرا داشتن ابزار پیامک در کمپین‌های بازاریابی همچنان دارای اهمیت است؟

  1. مقرون به صرفه بودن: یکی از مزایای پیامک در کمپین‌های بازاریابی با صرفه بودن آن نسبت به سایر روش‌­های بازاریابی دیجیتال می‌­باشد. افرادی که قصد دارند از این روش موثر در بازاریابی استفاده کنند، فقط کافی است یک راهکار مشخص برای ارسال پیامک به طور منظم و به همراه متون باکیفیت داشته و در جهت موفقیت آن تلاش کنند. در این روش هیچ نیازی نمی­‌باشد که برای بررسی رسانه­‌ها، تیم و یا گروه خاصی استخدام کنید و یا از افراد متخصص استفاده کنید، خود شما با توجه به اطلاعات زیادی که در این زمینه وجود دارد، می­‌توانید این کمپین را مدیریت و کنترل کنید.

 

  1. نیازی به اینترنت نمی­‌باشد: از دیگر مزایای بازاریابی پیامکی، ارسال پیامک بدون نیاز به اینترنت می­‌باشد. این امکان وجود دارد که بیش­تر افراد بسته­‌های اینترنتی نداشته باشند و یا در مکانی قرار گرفته‌­اند، که گوشی آن­ها آنتن نمی‌­دهد، بنابراین روش­‌های بازاریابی با استفاده از ابزارهای پیامکی این اطمینان را به شما می­‌دهد که تمام افراد پیام شما را دریافت کرده­‌اند. پیامک در کمپین‌های بازاریابی سودمند­ترین روش برای تجارت و کسب و کار می­‌باشد.

 

  1. شخصی­‌سازی محتوا: بازاریابی پیامکی امکانات بسیاری را برای شما فراهم می‌­آورد که از طریق آن می‌­توانید مشتری را به سمت خود جذب کنید، یکی از امکانات پیامک در کمپین‌های بازاریابی آوردن اسم کاربر در اول متن پیامک است. البته باید به این موضوع نیز دقت داشته باشید، هنگامی که قرار است اطلاعاتی از مشتری در محتوا پیامک ارائه دهید، برای او آزاردهنده نباشد و بیش­تر مشتاق خرید از محصولات شما باشد.

پیامک در کمپین‌های بازاریابی

 با توجه به پیشرفت تکنولوژی تلفن همراه و روش­‌های گوناگون بازاریابی باز هم از ارزشپیامک در کمپین‌های بازاریابی کم نشده است و همواره در اولویت قرار دارد و بسیاری از افراد و تجار از این استراتژی برای تبلیغات و سودآوری استفاده می­‌کنند. همان‌طور که اشاره کردیم، بازاریابی پیامکی علاوه بر اینکه به صرفه و ارزان است، تاثیرگذار نیز می­‌باشد.

پنل پیامک تلیرکو یکی از محصولات شرکت هونام تجارت پارس است که قبل از خرید پنل می‌توانید دسترسی رایگان دموی این محصول رو دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان این فرم را تکمیل نمایید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
en_US fa_IR