02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

چطور مرکز تماس راه اندازی کنیم؟

راه_اندازی مرکز تماس 2-min

چطور مرکز تماس راه اندازی کنیم؟

راه_اندازی مرکز تماس 1-min

اهمیت قانونی بودن راه‌اندازی مرکز تماس

راه‌اندازی مرکز تماس معمولا شیوه‌ای است برای کسب و کارهای کوچک تا بدون نیاز به تاسیس یک دپارتمان جدید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند؛ برای همین به یک بخش مهم در بعضی از کسب و کارها تبدیل شده است. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند و به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله ما مراحل ایجاد یک مرکز تماس را برای شما شرح می‌دهیم.

1- هدف کسب و کار خود را مشخص کنید.

داشتن یک برنامه‌ی خوب و یک هدف واضح و روشن کلید پیشرفت در هر کسب و کاری می‌باشد. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا بهتر با چشم‌اندازهای کاری خود آشنا شوید و متوجه شوید آیا در حرفه خود به یک مرکز تماس احتیاج دارید یا نه. اگر متوجه شدید که باید یک مرکز تماس ایجاد کنید، سپس باید تصمیم بگیرید که با توجه به حوزه‌ی ‌کاری شما تا چه اندازه باید به آن بودجه اختصاص بدهید، چقدر آن را بسط بدهید و از چه سطحی از تکنولوژی استفاده کنید.

2- جنبه‌ی قانونی ماجرا را بررسی کنید.

وقتی که شما تصمیم به راه ‌اندازی مرکز تماس می‌گیرید، لازم است تا از لحاظ قانونی شرایط آن را در محل زندگی خود بررسی کنید. بعضی قوانین به صورت بین‌المللی در این زمینه وجود دارند اما شرایط یک کشور و یک شهر با کشور و شهری دیگری متفاوت است. عدم آگاهی از این شرایط ممکن است در آینده موجب مشکلات فراوانی شود که روند کسب و کار شما را کند می‌کند و یا حتی جریمه‌هایی برای شما به همراه خواهد داشت.


3- تعیین بودجه و تامین آن را در ذهن داشته باشید.

شما برای هر بخش از کسب و کارتان باید بودجه‌ی خاصی را مد نظر داشته باشید و مرکز تماس نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. بیشتر هزینه‌هایی که باید برای ایجاد یک مرکز تماس صرف کنید در همان ابتدای کار است اما مجموعه‌ای از هزینه‌ها می‌باشد که باید در طول کار آن را در ذهن داشته باشید؛ از جمله:

  • حقوق کارمندان
  • تامین مایحتاج محل کار و دفتر
  • پرداخت قبض‌ها
  • هزینه‌های ارتباطی دیگر از جمله قرارهای حضوری
  • بودجه‌ی احتیاطی در صورت بروز مشکل مانند خرابی وسایل ارتباطی

4- افزایش سود را در هنگام راه اندازی مرکز تماس مد نظر داشته باشید.

 
در همان ابتدای کار راه اندازی باید قدم‌های خود را در جهت پیشرفت و افزایش سود مشخص کنید. یک راه ساده برای این کار افزایش خدمات ارتباطی خود در مرکز تماس می‌باشد. شما با افزایش خدمات به راحتی می‌توانید مشتریان بیشتری را به سوی کسب و کار خود جذب کنید.

راه_اندازی مرکز تماس 3-min

اهمیت ارتباط بهینه در هنگام راه‌اندازی مرکز تماس

5- بیمه را فراموش نکنید.

برای تضمین امنیت و قانونی بودن کار خود حتما برای آن بیمه تهیه کنید. پکیج‌ها و انواع مختلف بیمه وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با قبول ریسک‌ها و هزینه‌های متفاوت کسب و کار خود را پوشش دهید. با توجه به ریسک‌هایی که در یک مرکز تماس با آن روبه‌رو خواهید شد، باید نوع بیمه را انتخاب کنید.

6- مرکز تماس خود را برندسازی کنید.

برند شما آن چیزی است که پشت راه‌اندازی مرکز تماس خفته است. یک برندسازی قوی به شما می‌کند تا با گذشت زمان و به کارگیری استراتژی‌های هوشمندانه عرصه را به دست بگیرید و بهتر بتوانید مشتریان فعلی خود را نگه دارید و مشتریان احتمالی آینده را نیز متقاعد کنید که کسب و کار شما کیفیت و اعتماد را برای آن‌ها فراهم می‌‌کند. در برندسازی باید جنبه‌های تبلیغاتی را نیز مد نظر داشته باشید زیرا پر واضح است که در دنیای امروزی با شیوه‌های بازاریابی مدرن، تبلیغات حرفه‌ای حرف اول را می‌ز‌ند.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR