02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

خدمات ما

خدمات ما برطرف کننده نیاز کسب و کارها و سازمان‌های دولتی و خصوص می‌باشند. در زیر به چند مورد از این راه‌کارها اشاره می‌کنیم:

1.ارتباط با مخاطبین و مشتریان با استفاده از بستر امن و ساده و دردسترس USSD:

 

کددستوری USSD

 در این سرویس، تلیرکو به مشتریان خود یک زیرکد USSD همراه با یک پنل تحت وب ارائه می کند. مشتریان این سرویس می‌توانند با اندک دانش فنی، از طریق پنل تحت وب این سرویس، درخت‌واره USSD خود را در عرض چند دقیقه طراحی و در دسترس کلیه شماره های موبایل همراه اول و ایرانسل قرار دهند. شاید در چند سال قبل کمتر کسب و کاری تصور می کرد که با هزینه ای بسیار کم و در اندک زمانی بتواند راهکار ارتباطی USSD را برای مشتریان خود فراهم آورد. مشتریان ما از این زیرساخت میتوانند جهت موارد زیر استفاده نمایند:

طراحی سناریوی استعلام:

بسیاری از کسب و کارها و سازمانها درخواستهای استعلام زیادی از سمت مخاطبین خود دارند که تنها با دریافت چند داده ی ساده عددی باید پاسخ استعلام که یک جمله یا یک عدد و یا حتی یک لینک و یا عکس می‌باشد را به مخاطب خود پاسخ دهند. این سرویس به راحتی در بستر USSD قابل پیاده‌سازی می‌باشد.

فروش و یا دریافت هزینه از مشتری:

در این بستر کسب و کار ها می توانند مشتریان خود را با هدایت به زیرکد USSD در مقابل پیشخوان پرداخت پول قرار دهند. فروش شارژ و پرداخت قبوض خدماتی و یا پرداخت های با مبالغ دلخواه از جمله خدماتی می باشد که می تواند در درختواره های USSD تلیرکو پیاده سازی نمود.

 

طراحی سناریوی ثبت نام:

تمامی مشتریان این سرویس تلیرکو می‌توانند ثبت نام رویدادهای مختلف خود را برای مخاطبین خود به‌راحتی چند ثانیه ساده‌سازی کنند. ثبت نام‌ها اغلب از طریق ثبت کد ملی و یا شماره موبایل و یا حتی ایمیل در صفحات وب و یا به صورت حضوری انجام می پذیرد که در سازمانی که این سرویس تلیرکو را داشته باشد این روال با شماره گیری زیرکد سازمان توسط مخاطبین در عرض چند ثانیه اتفاق می افتد.

 

پیاده سازی هر سناریوی تعاملی:

در واقع با امکانات موجود در پنل تحت وب تلیرکو کسب و کارها و سازمان‌ها می‌توانند هر گونه سناریویی که در آن نیاز به تعامل با مخاطبین خود دارند را پیاده سازی نمایند. استفاده از وب سرویس یا API ها در درختواره های USSD امکان هرگونه تعامل مشتری با سازمان را فراهم می آورد.

2.ارائه سرویس OTP از طریق USSD:

راهکار و یا خدمت USSD خدمتی است که توسط تلیرکو برای کلیه کسب‌وکارهایی که نیاز دارند مشتریان خود را در اپلیکیشن ها از طریق OTP احراز هویت کنند استفاده می شود. راهکاری امن و مطمئن و حرفه ای برای کسب و کارها و استارتاپ ها که هزینه ی پیامک ارسال OTP را برای آنه حذف می نماید. این راهکار به دو صورت قابل ارائه می باشد:

–          دریافت OTP از طریق وب سرویس از کسب و کار و نمایش به مشتری در زیرکد USSD.

–          تولید OTP توسط پلتفرم تلیرکو و ارسال آن سمت کسب و کار جهت آگاهی از OTP صحیح.

3.کارت ویزیت الکترونیکی:

این اصطلاح اولین بار توسط شرکت تلیرکو رایج و سرویس آن راه اندازی شد. این سرویس ترکیب استفاده از USSD و پیامک می باشد. کسب و کارها و اشخاص حرفه ای می توانند برای داشتن یک کارت ویزیت الکترونیک همراه با امکان ثبت درخواست ملاقات از این سرویس استفاده نمایند. همچنین در این سرویس امکان ارسال مشخصات کارت ویزیت توسط یک مشتری به مشتری دیگر فراهم می باشد.

کاربرد کددستوری در کسب و کارها

4.مرکز تماس حرفه ای تلیرکو:

شرکت تلیرکو پس از کسب تجارب فراوان در زمینه تولید پلتفرم های مخابراتی اقدام به تولید این محصول سازمانی نمود و در آن امکانات فوق‌العاده ای مانند امکان پرداخت تلفنی توسط مشتریان قرار داده شده است.

call centre

5.سرویس پرداخت از طریق ثبت درخواست تماس:

در این راهکار مشتریان تلیرکو با دریافت یک پنل تحت وب می توانند درخواست دریافت پول از مشتریان خود را در آن ثبت نموده و بلافاصله پلتفرم تلیرکو اقدام به تماس با مشتری آنها و هدایت آن به درگاه پرداخت تلفنی می نماید. این سرویس فوق العاده برای کسب و کارهایی فضای مجازی و همچنین کسب و کارهایی که پرداخت های دوره ای دارند جذاب می باشد. غیر از ثبت درخواست دریافت پول از مشتری در پنل تحت وب، امکان ثبت درخواست از طریق وب سرویس نیز در این خدمت مهیا می باشد که از جذابیت ویژه ای برای اپلیکیشن های استارتاپی دارد. این سرویس یکی از گونه های سرویس تل ان پی تلیرکو می باشد.

سامانه تل ان پی

6.سرویس پرداخت از طریق انتقال تماس:

در این سرویس کسب و کارها می توانند مشتریان خود را که با مرکز تماس آنها تماس گرفته اند به سمت سرور تل ان پی تلیرکو هدایت کرده و بدون قطع شدن تماس از مشتری خود پول دریافت کنند. برای اجرای این سرویس نیاز است که مرکز تماس کسب و کار از طریق تانل اختصاصی به سرور تل ان پی تلیرکو متصل گردد.

0 دیدگاه

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00