02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

رازهای اصول ارسال پیامک تبلیغاتی

اصول ارسال پیامک تبلیغاتی 2-min

رازهای اصول ارسال پیامک تبلیغاتی

اصول ارسال پیامک تبلیغاتی به شیوه‌­های مختلفی بستگی دارد، هرچند بیش­تر آن مربوط می­‌شود به خلاقیت خود شما که ما در این مقاله روش­‌هایی را لیست کرده‌­ایم، تا از این روش کاملاً مؤثر به کسب درآمد پرداخته و شرکت خود را گسترش دهید. ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان تنها یک پیام کوتاه ساده نیست، بلکه این ترفند روشی بسیار مناسب و کاربردی برای مشاغل و جذب مشتری هست. درواقع با این نوع بازاریابی می­‌توانید نظر مشتریان را به خود جلب کنید.

اصول ارسال پیامک تبلیغاتی 1-min

رازهای اصول ارسال پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی جدیدترین شیوه بازاریابی روز دنیا بوده و بازخوردهای مثبت بسیاری نیز تاکنون داشته است. همه می­دانیم که تبلیغات یک روش مؤثر برای بازاریابی می‌­باشد، به شرطی که اصول درست آن را بدانیم تا برای کاربر تکراری و خسته­ کننده نباشد. پیامک تبلیغاتی یک ایده مقرون ­به ­صرفه است و با خلاقیت و ایده­‌های جالب می‌­توانیم آن را برای کاربران جذاب کنیم تا برند خود را به افراد متنوع معرفی کنیم.

 4 ایده جذاب برای ارسال پیامک تبلیغاتی


  • کسب اطلاعات از مشتری

زمانی که شما صاحب یک شرکت و یا موسسه‌­ای هستید، داشتن اطلاعات لازم از مشتری همچون تاریخ تولد، آدرس و ایمیل و … بسیار سودمند می­‌باشد. یکی از کارهای خلاقانه و اصول ارسال پیامک تبلیغاتی این است که در متن کوتاهی، تولد و یا روزهای خاص را به او تبریک بگویید. برای کسب اطلاعات می‌­توانید به کاربر پیام دهید تا آدرس و ایمیل خود را به شما بفرستد و یا از بزارک وب‌سایت متنی استفاده کنید.


  • تقسیم‌­بندی گروهی

برای پیشبرد کسب­ و­کار خود بهتر است مخاطبان و مشتریان خود را در گروه­ های مختلف تقسیم ­بندی کنید و پیام‌­های مربوطه را به گروه­های خاصی ارسال کنید. تقسیم ­بندی گروه پیام متنی برای بسیاری از مشاغل بسیار خوب و کاربردی عمل می­‌کند، اما همه مشاغل نیازی به تقسیم ­بندی گروهی ندارند.


  • برنامه­ ریزی در ارسال پیام­ها

ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات بسیاری را برای شما به فراهم می­‌آورد. با استفاده از آن می‌­توانید پیام­ها را به‌طور کاملاً مرتب و تنظیم‌شده به مشتری ارسال کنید، مانند هفتگی و یا ماهیانه تا کار برایتان آسان شود. همچنین این امکان فراهم است با تنظیم آن، پیام­ها به‌صورت خودکار و در روزهای تعیین‌شده به کاربر ارسال گردد.


  • ایجاد مسابقه و تعیین برنده

یکی دیگر از کارهای خلاقانه و همچنین اصول ارسال پیامک تبلیغاتی ایجاد مسابقه برای کاربران و تعیین روز دقیق شرکت در مسابقه است. این روش نیز در کسب‌وکار راهی مؤثر بوده و با انتخاب شماره­‌هایی توسط سیستم می‌­توانید برنده­‌ها را انتخاب کرده و نظر آنان را به خود جلب کنید. در پیامک از برنده خواسته می‌­شود تا آدرس خود را به این شماره ارسال کند، تا جایزه از طریق پست ارسال گردد، این‌یک مدل جذاب کسب‌وکار است که تأثیر به سزایی نیز داشته است.

اصول ارسال پیامک تبلیغاتی 3-min

ایجاد مسابقه و تعیین برنده از طریق پیامک تبلیغاتی

صحبت­ های پایانی

از طریق پیامک تبلیغاتی صاحبان مشاغل می‌­توانند اطلاعات مفیدی از کالا و محصولات، تخفیف­‌ها و پیشنهاد‌ها به مشتری­‌ها بدهند. ارسال پیام کوتاه را به‌صورت خودکار انجام دهید و پیام­ها را برای عملکرد بهتر شخصی کنید. در هنگام ارسال پیام کوتاه به مشتری علاوه بر اصول ارسال پیامک تبلیغاتی که در بالا اشاره‌کرده‌ایم، برخی نکات اساسی نیز وجود دارد که رعایت آنان کیفیت کار شمارا افزایش می‌­دهد.

سعی کنید در هنگام ارسال پیام حرفه­‌ای باشید، منظور از این جمله خودداری از زبان عامیانه، اختصارات و شکلک‌­ها هست. همچنین از استفاده بیش‌ازحد از علامت سؤال یا تعجب خودداری کنید. شما می­‌توانید با کمک پیام­های تبلیغاتی برند خود را جهانی کنید، درصورتی‌که از اصول گفته­‌شده در این مطلب پیروی کنید. ارسال پیام تبلیغاتی را به تمام کسب ­و­کارها و برند­ها پیشنهاد می­‌کنیم، زیرا روشی سودمند و مؤثر برای کسب درآمد است.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR