02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

ارسال پیامک تبلیغاتی ممنوع؛ چطور از ابزار پیامک به درستی استفاده کنیم؟

ارسال پیامک تبلیغاتی

 

ارسال پیامک تبلیغاتی از طرف مشاغل گوناگون، گاهی با نارضایتی مخاطبان مواجه می‌شود. امروزه بسیاری از مشاغل و کسب و کارها برای بازاریابی و تبلیغات از پیامک تبلیغاتی استفاده می‌کنند. اما گاهی اوقات حجم پیام‌های تبلیغاتی افزایش میابد و موجب کلافه شدن مخاطبان می‌شود. امروزه قوانین جدیدی ارائه شده است تا ارسال پیامک تبلیغاتی شود. یکی از مواد این قانون بیان می‌کند که ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی باید با رضایت مخاطبان انجام شود. حتی درمواقعی افرادی که این قوانین را زیر پا می‌گذارند جریمه می‌شوند.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر درباره وب سرویس ارسال و دریافت پیامک، ابزاری که به کسب وکار شما کمک می‌کند تا ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید.

 

 

 

دستورالعمل‌های ارسال پیامک تبلیغاتی ؛ 

برای اینکه بتوانید از پنل پیامکی در کسب و کارتان استفاده درستی بکنید لازم است نکاتی را رعایت کنید. درصورتی که در ارسال این پیامک‌ها زیاده روی کنید و قوانین را زیر پا بگذارید ممکن است اعتبار کسب و کارتان را نزد مخاطبان خود از دست بدهید. پس بهترین راه برای بهره‌مندی از مزایای پیامک تبلیغاتی این است که به شیوه درست عمل کنید.

 

 

ارسال پیامک به کشورهای دنیا | قوانینی که لازم است بدانید! 

ارسال پیامک تبلیغاتی 

 

برخی از مهمترین دستورالعمل‌های ارسال پیامک تبلیغاتی عبارتند از:

   

  • هرگونه ارسال پیامک تبلیغاتی و بازاریابی باید با رضایت مصرف‌کننده همراه باشد؛ در صورتی که گیرندگان پیام‌های تبلیغاتی شما از دریافت این پیام‌ها ناراضی باشند، ممکن است مخاطبان شما اعتمادشان را به شما از دست بدهند. 
  • در ارسال پیامک تبلیغاتی، دستورالعمل‌هایی برای انتخاب مخاطب قرار دهید؛ برای مثال در پیامک‌ها گزینه ای برای لغو پیام‌ها قرار دهید تا افرادی که نمی‌خواهند پیامک تبلیغاتی دریافت کنند حقوقشان رعایت شود. 
  • تعداد پیام‌ها را مشخص کنید؛ تعداد پیام‌های تبلیغاتی خود را افزایش ندهید. در صورتی که حجم زیادی از پیام ها را برای مخاطبان خود ارسال کنید قطعا آنها را کلافه خواهید کرد. برای مثال مشخص کنید که بطور میانگین چه تعداد پیام در ماه برای مخاطبان خود ارسال می‌کنید تا خدمات خود را به آنها معرفی کنید. 
  • درباره هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبان اطلاع‌رسانی کنید؛ در صورتی که دریافت پیام‌های تبلبغاتی برای مخاطبان شما با هزینه همراه است و ممکن است از اعتبار آنها کسر شود، باید این موضوع را به اطلاع مخاطبان خود برسانید. 
  • محتوای پیامک‌های تبلیغاتی باید رعایت شود؛ طبق قوانین، پیامک‌های تبلیغاتی باید حاوی اطلاع‌رسانی عمومی باشند. محتوای این پیامک ها نباید حاوی مسائل غیراخلاقی، اطلاعات غلط و اخبار کاذب باشد. همچنین محتوای پیامک‌ها باید در جهت قوانین عمومی کشور باشد.

  

ارسال پیامک تبلیغاتی 

با رعایت قوانین و دستوالعمل‌های لازم در ارسال پیامک تبلیغاتی، به راحتی می‌توانید برای کسب و کار خود بازاریابی کنید. رعایت حقوق مصرف‌کننده در ارسال این پیام‌ها می‌تواند موجب آسودگی خاطر مخاطبان شما شود و اعتماد مشتریان شما را افزایش دهد.

 

 

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد. تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

مشاهده محصول اس ام اس

 

 

 

اینستاگرام ما

 

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR