سامانه رفرال مارکتینگ در واقع نوعی از تبلیغات است، که امروزه این روش بسیار پرکاربرد و موثر جهت تبلیغ محصولات میباشد. این روش تبلیغی که به صورت زبانی از جانب صاحبان مشاغل برای فروش محصولات خود انجام میشود، نسبت به تبلیغات با روش سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است و در اولویت قرار دارد. همچنین ریفرال مارکتینگ با استقبال کاربران بسیاری برخوردار است. این روش تبلیغی موجب افزایش کسب و کار و درآمد بالایی میشود.

رفرال مارکتینگ موجب تغییرات مثبتی در صنعت تبلیغات شده است و صاحبان مشاغل و فروشندگان حرفهای با به کارگیری از این راهکار در جهت جلب رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنان بیشتر از پیش تلاش خود را میکنند.
مطالعه بیشتر درباره ریفرال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی ارجاعی یا ریفرال مارکتینگ چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟
البته ناگفته نماند در سامانه رفرال مارکتینگ تبلیغات به وسیله کمپانیهای تبلیغ شونده هدایت و راهنمایی میشوند، یعنی اینکه مشتریانی که محصولات و خدمات تبلیغ میکنند در قبال این کار پاداش میگیرند. مثلا پیامهایی که از جانب شرکتهای دیگر به دست ما میرسد که بیشتر ما با آن برخورد داشتهایم، به طوریکه که شما دوست و اطرافیان خود را به این اپلیکیشن دعوت کرده و در ازای آن پاداشهایی دریافت میکنید.

در هنگام تبلیغ محصولات از طریق ریفرال مارکتینگ شما باید اطلاع داشته باشید که کاربرانی که دعوت کردهاید، آیا تمایلی دارند که عضو آن شوند و این اپلیکیشن را به دوستان خود نیز معرفی کنند. درواقع در سامانه رفرال مارکتینگ این امکان برای شما فراهم است که بدانید، چه تعداد از کاربران درخواستهای شما را میخوانند و در آن عضو و وارد میشوند.
شما میتوانید با بهرهگیری از این روش زمان و مکان درخواست خود را تغییر دهید و یا به نوعی عالی تغییر کنید. شما باید در تبلیغات خود از روشهایی استفاده کنید که کاربران برای خواندن مطالب و عضویت در آن بیشتر مشتاق باشند و آنان را به اطرفیان خود نیز معرفی کنند و برایشان جذابیت داشته باشد.
برنامه رفرال مارکتینگ در جهت تبلیغات
- درخواست رفرال از مشتریان:
این استراتژی بسیار ساده میباشد و اینگونه است که شما از مشتریان و کاربران خود میخواهید که تبلیغات شما را به اطرافیان و آشنایان خود معرفی کنند.
- آموزش اصولی کارمندان:
یکی دیگر از برنامههایی که رفرال مارکتینگ برای تبلیغات صحیح و اصولی خود در نظر گرفته است آموزش کارمندان خود است که توانایی این را داشته باشند تا تاثیر بیشتری بر مخاطبان بگذارند و به شیوهای جذاب به آنها ارائه دهند.

- رفرال بین شرکتها:
در این رفرال آن دسته از مشتریان و کاربرانی که به وسیله شرکتی به شرکت دیگر فرستاده شدهاند پاداش و هدیههایی دریافت میکنند که میتواند شامل تخفیف و … باشد.
همکاران ما در تلیرکو، آماده ارائه مشاوره در این زمینه بطور رایگان به شما عزیزان هستند. تنها کافی است که فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
از محصول سامانه ریماتگ دیدن فرمایید(این سامانه در راستای افزایش فروش کالاهای زود مصرف (FMCG) و یا حتی کالاهای متفرقه قابل استفاده میباشد. ویژگی اصلی این سامانه استفاده از ظرفیت بازاریابی های C2C میباشد.)
0 دیدگاه