02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

آیا استفاده از قابلیت پرداخت تلفنی در مرکز تماس (کال سنتر) نرخ تبدیل فروش را افزایش می‌دهد؟

پرداخت تلفنی در مرکز تماس

بسیاری از کسب‌وکارها، کانال ارتباطی “تلفن” را به‌عنوان راه برقراری ارتباط با مشتریان خود انتخاب کرده‌اند. پاسخگویی درست و باکیفیت به مشتریان می‌تواند نقطه قوت این کسب‌وکارها محسوب شود. برای رسیدن به این هدف داشتن یک مرکز تماس (کال سنتر) حرفه‌ای و کامل ضروری است. اکثر مراکز تماس دارای ویژگی‌هایی یکسانی هستند اما امکان پرداخت تلفنی در مرکز تماس (کال سنتر) موضوعی است که با وجود تاثیر فوق‌العاده بالای آن در افزایش نرخ تبدیل فروش، نادیده گرفته شده است. چراکه کم‌تر ارائه‌دهنده خدمات مرکز تماسی، این نیاز مشتری که منجر به سرعت رسیدگی به ارائه خدمات به وی خواهد بود را درنظر گرفته‌ است. در این مقاله به بررسی ضرورت امکان پرداخت تلفنی در مرکز تماس (کال سنتر) می‌پردازیم. ما با همراه باشید.

امکانات یک مرکز تماس چیست؟

شاید با شنیدن کلمه “مرکز تماس” یا “کال سنتر” تنها تعدادی تلفن و اپراتور جهت پاسخگویی در ذهن شما نقش ببندد. البته مرکز تماس با پیشرفت تکنولوژی روز به روز با قابلیت‌های بیشتری امکان ارائه خدمات سریع و باکیفیت را برای مشتریان فراهم ساخته‌است و از آن‌چه در نامش پیداست بسیار فراتر است.

امکانات یک مرکز تماس شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پشتیبانی مشتریان
  • فروش محصولات و خدمات
  • تحقیق بازار
  • پنل گزارش کامل و قابل آنالیز برای مدیران
  • امکان بررسی کیفیت پاسخدهی کارمندان
  • قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم‌افزارهای سازمانی
  • امکان پرداخت تلفنی

با امکانات یک مرکز تماس آشنا شدید، در ادامه مقاله به پاسخ به سوال اصلی یعنی تاثیر پرداخت تلفنی در مرکز تماس بر افزایش نرخ تبدیل به فروش می‌پردازیم.

امکانات مرکز تماس پارسیپ (فوق حرفه‌ای)

 برای اطلاع از امکانات مرکز تماس پارسیپ به صفحه معرفی کال سنتر پارسیپ مراجعه فرمایید.

آیا امکان پرداخت تلفنی در مرکز تماس (کال سنتر) منجر به افزایش نرخ تبدیل فروش خواهد شد؟

برای پاسخ به این سوال به بررسی فرایند تصمیم‌گیری خرید توسط مشتری می‌پردازیم. این فرایند شامل 5 مرحله است:

مرحله 1- شناسایی یک مشکل یا نیاز

مرحله 2- جستجو و پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز

مرحله 3- ارزیابی پیشنهادات

مرحله 4- عمل خرید

مرحله 5- ارزیابی پس از خرید

 

یک سازمان برای رساندن مشتری به انتهای این مسیر، لازم است که برای تک تک مراحل استراتژی‌های مخصوص به هر مرحله را به‌کار گیرد.

 نقش یک کال سنتر در اجرای موفق تمام این فرایند چیست؟

یک کسب وکار موفق، کسب‌وکاری است که نیازهای این فرایند را برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود به خوبی پیش‌بینی کرده باشد. مرکز تماس با ارائه مشاوره‌های مناسب به مشتری می‌تواند او را در  مرحله اول و شناسایی مشکل و نیاز خود به مراحل بعدی به درستی هدایت کند. در مرحله دوم با دادن اطلاعات کافی و مرتبط کار تحقیق و جستجو و درنتیجه ارزیابی پیشنهادات متناسب با نیاز او و خدمات سازمان را کوتاه‌تر کند تا مشتری را با اطلاعات مکفی به سمت مرحله خرید هدایت کند.

مرحله خرید مرحله‌ای است که بین تصمیم‌گیری مشتری به خرید تا اجرای آن، هرچقدر فاصله و پروسه کوتاه‌تر شود، امکان خرید بالاتر می‌رود.

مشتری برای خرید کردن و رسیدن به مطلوبیتی که فکر می‌کند به ازای پرداخت آن مبلغ از پولش به دست خواهد آورد همواره دودل است. اما از طرفی میل به کسب آن‌چه نیاز، خواسته  یا مطلوبیت خود می‌پندارد در او و در ابتدای تصمیم‌گیری شدت بیشتری دارد. بنابراین وقتی تمام مراحل قبل از خرید را طی کرده، دیگر نیازی نیست که این فرایند را برای مشتری طولانی‌تر کنید.

با امکان پرداخت تلفنی در مرکز تماس این فرایند را از همیشه کوتاه‌تر خواهید کرد و مشتری را به سمت درگاه پرداخت تلفنی هدایت می‌کنید تا به تکمیل این فرایند سرعت بیشتری ببخشید و هم‌زمان رضایت مشتری از دریافت خدمات سریع و باکیفیت را افزایش خواهید داد.

کار مرکز تماس در این مرحله تمام نمی‌شود. مرحله پنجم و ارزیابی پس از خرید و ارائه خدمات پس از خرید دارای اهمیت ویژه‌ای است تا مشتری را به چرخه خرید سازمان برگرداند و از او یک مشتری وفادار بسازد.

چطورامکان پرداخت تلفنی در مرکز تماس را به کال سنتر خود اضافه کنیم؟

امکان پرداخت تلفنی در مرکز تماس، قابلیتی است که برای پیاده‌سازی آن علاوه بر دانش و تخصص بالا، مجوزهای مالی و بانکی مورد نیاز است که تله‌پوز (یکی از محصولات تلیرکو) دارای موارد لازم که مطرح شد، می‌باشد. جهت فعال‌سازی امکان پرداخت تلفنی بر روی مرکز تماس خود با تیم پشتیبانی تلیرکو تماس بگیرید.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US