02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه با تلفن گویا یا IVR

مدیریت هزینه با تلفن گویا

 

کاهش هزینه‌های سازمان و افزایش بهره‌وری با IVR

یکی از چالش‌های پیش روی سازمان‌ها در این روزها، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری است تا در این اوضاع بی ثبات اقتصادی حداقل بتوانند تا بهبود اوضاع بقا داشته باشند. هر زمان دست به کاهش هزینه ها می‌زنیم، کیفیت ارائه خدمات و محصولات کاهش می یابد. می خواهیم در مورد راهکاری صحبت کنیم که برای شرکت هایی که یکی از ارکان های اصلی طرح کسب و کار آن‌ها مدیریت ارتباط با مشتری است بسیار حائز اهمیت است. مدیریت هزینه با تلفن گویا چطور باعث افزایش بهره وری خواهد شد؟

 

IVR چیست؟

IVR مخفف عبارت Interactive Voice Response، یک سیستم خودکار پاسخ گویی تلفن می باشد که با فرد تماس گیرنده تعامل برقرار می کند.سیستم آی وی آر از تجهیزات تلفن، بانک های اطلاعاتی، برنامه های کاربردی تشکیل می‌شود. که از جمع‌آوری اطلاعاتی که به‌خواست IVR و توسط فرد تماس گیرنده وارد می‌شود و براساس آن IVR پاسخ مرتبط با آن را اجرا می کند. این پاسخ می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

انتقال تماس به فرد مرتبط یا واحد مرتبط

انتقال تماس به کانال دیگر جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل اطلاعات

که این اطلاعات توسط فرد تماس گیرنده و لمس یکی از کلیدها یا پیام صوتی صورت می گیرد.

 

 برخى از انواع کاربرد تلفن گویا IVR عبارتند از : 

• نظام بانکی(تلفن بانک) و سیستمهاى پاسخگوى تلفنى بازار سهام

خدمات دریافت موجودی حساب، اطلاع از گردش های حساب، انتقال وجه، پرداخت قبض و … بخشی از قابلیت های تلفن بانک است.

• نظر سنجى هاى تلفنى

• مراکز تلفن و منشى هاى تلفنى

• سیستمهاى ثبت سفارش 

• سیستم هاى اطلاع رسانى و…

 

تاثیر IVR بر کاهش هزینه های سازمانی:

امروزه تجهیز سیستم‌های تلفنی به IVR غیر از این که قابلیت‌های بسیاری را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد، تاثیر چشمگیری بر کاهش هزینه ها دارد. با استفاده از IVR مشتریان خیلی از کارهایشان را بدون نیاز به افراد دیگر و  مستقل از افراد می توانند به سادگی و به سرعت خواسته های خود را در هر زمان برآورده می سازند.همین امر خود در ظاهر نیاز به پرسنل را کاهش می دهد و هزینه استخدام نیروی انسانی را برای یک شرکت بطور چشمگیری کاهش داده و همزمان با ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به مشتریان و حس استقلال و مدیریت بهتر زمان، رضایت بیشتری را برای مشتریان یک سازمان به ارمغان می آورد.

 

کاهش هزینه ها با IVR

 

بالا بودن هزینه خریداری و نگهداری تجهیزات از یک سو، و استخدام چند اپراتور از سوی دیگر، راه اندازی مرکز تماس درون-سازمانی را به گزینه‌ای تاریخ گذشته تبدیل کرده‌است.یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مرکز تماس، فرسودگی شغلی و در نتیجه نرخ بالای ریزش کارکنان است، که تاثیری منفی بر کیفیت عملکرد مرکز تماس دارد. اما چگونه؟ هر بار که یک نیروی باتجربه مجموعه را ترک می‌کند، زمان و انرژی زیادی باید صرف پیدا کردن یک نیروی جدید و آموزش او شود. و وجود اپراتورهای کم تجربه در مجموعه، باعث افزایش فشار کاری نیروهای باتجربه می‌شود. اتفاقی که در نهایت موجب استعفای نیروهای باتجربه می‌شود و این سیکل معیوب ادامه دارد.

 

مدیریت هزینه با تلفن گویا 

 با توجه به نیاز روزافزون سازمان­‌ها به تلفن ، اینترنت و … موجب می­‌شود، برای راه­‌اندازی و انجام امور شرکت هزینه­‌های مالی بسیاری را بپردازند. در گذشته افراد به دلیل اینکه با سیستم تلفن گویا آشنایی نداشته و از روش­‌های سنتی استفاده می‌کردند، مجبور به پرداخت هزینه‌­های بالایی بودند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کارآمدن تلفن‌های هوشمند، از هزینه سازمان­‌ها کاهش یافت. مدیریت هزینه با تلفن گویا یکی از راهکارهای کاربردی برای کنترل بودجه هر شرکت و یا سازمانی است که نمی­‌خواهند، هزینه بالایی بپردازند.

 

مدیریت هزینه ­های کسب و کار با کمک تلفن گویا و پرداخت تلفنی 

امروزه با توجه به اینکه برقراری ارتباط برای همه افراد یکی از نیازهای ضروری می‌باشد، هزینه‌­های مربوط به آن نیز در حال افزایش است. به همین دلیل افراد برای کاهش این هزینه‌ها به دنبال راه­ چاره بوده‌اند، که سیستم تلفن گویا در جهت پاسخگویی به نیاز کارکنان، مشتریان، مدیران و … طراحی گشت. یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای مدیریت هزینه‌های کسب و کار و ارتباط با یکدیگر، مدیریت هزینه با تلفن گویا می‌باشد.

 

1.مدیریت منابع انسانی: 

یکی از بزرگ­ترین مزیت­‌های تلفن گویا صرفه­‌جویی در پول است. هر سازمانی اگر بخواهد، برای پاسخگویی به مشتری نیرو­های متخصص استخدام کند و پاسخگوی تک تک مشتریان باشد، در این صورت مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد می­‌شود، اما با روی کار آمدن این تکنولوژی دیگر نیازی به تیم متخصص نمی‌­باشد و افراد با استفاده از آن، در مدیریت هزینه با تلفن گویا موفق می­‌شوند.

 

2.راه اندازی تلفن گویا برای دورکاری: 

یکی از روش‌های بسیار موثر که کمک بسیاری به افراد از لحاظ مالی می­کند، دورکاری است که بسیاری از کارکنان و یا پرسنل در برخی از کسب و کارها می‌توانند، بدون اجاره دفتر کار با خرید سامانه تلفن گویا فعالیت خود را در خانه نیز انجام داده و پاسخگوی مردم باشند. در این صورت مدیریت هزینه با تلفن گویا میسر خواهد شد.

 

  

کلام آخر 

بسیاری از شما در هنگام تماس با یک مرکز و سازمانی با تلفن گویا آشنا شده‌اید و می­‌دانید که چگونه عمل می­‌کند. ما در این مطلب در رابطه با مدیریت هزینه با تلفن گویا صحبت کردیم که کسب و کارها می­‌توانند با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته 60 درصد از هزینه‌های­­ سازمان را کاهش دهند. با نصب تلفن گویا در دفتر کار خود دیگر به نصب هیچ‌گونه از نرم افزار، سخت افزار، خطوط تلفنی و استخدام منشی و … نیازی نخواهید داشت که تمام این موارد نیازمند پرداخت هزینه‌های بالا هستند.

 

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

تنظیم متن تلفن گویای حرفه ای با این 5 روش ساده

تنظیم متن تلفن گویای حرفه ای با این 5 روش ساده

متن تلفن گویایی که برای مشتریان خود تعیین کرده اید اولین نقطه تماس آنها با شماست. همانطور که قبلاً مسئول پذیرش خط اول رویارویی با ارباب رجوع در تجارت بود، امروز تلفن گویا نیز چنین است.

راه اندازی صرافی ارز دیجیتال | قوانین بانک مرکزی برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال در ایران چیست؟

راه اندازی صرافی ارز دیجیتال | قوانین بانک مرکزی برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال در ایران چیست؟

در این مقاله سعی داریم که بررسی نحوه راه اندازی صرافی ارز دیجیتال در ایران بپردازیم. بانک مرکزی در این باره تقریبا دو سال پیش پیش نویسی ارائه داد که در ادامه نگاهی به برخی از بندهای مهم آن خواهیم انداخت. بانک مرکزی در این در سند اطلاعات بسیار جامعی در این باره ارائه کرده است.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR