02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

چرا شرکت‌هایی که از سامانه تلفن گویا IVR برای ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند، از دید مشتریان حرفه‌ای تر هستند؟

9-min

 

سامانه lVR

برای کسب موفقیت در مراکز و سازمان­ها مهم­ترین موضوع جلب رضایت و ارتباط با مشتری می­‌باشد. سامانه lVR برای ارتباط با مشتری طراحی گردیده است، که کاربردهای بسیار فراوانی دارد و بیش­تر مراکز بزرگ از این روش برای افزایش فروش و شناخته شدن خود استفاده می­کنند. این تلفن گویای هوشمند، همزمان می­‌تواند پاسخگوی بسیاری از افراد باشد و از طریق خطوط تلفنی سازمان نیز، در صرف هزینه نیروی انسانی صرفه­‌جویی می­­‌شود. با استفاده از این سامانه مدیران دیگر نیازی به استخدام تیم حرفه‌ای برای پاسخگویی ندارند و از طریق تلفن گویا می‌توانند اطلاعات و تعداد تماس­ها را کنترل کنند.

چرا شرکت‌هایی که از سامانه تلفن گویا lVR برای ارتباط با مشتری استفاده می­‌کنند، از دید مشتریان حرفه­‌ای­‌تر هستند؟ 

سامانه IVR برای ارتباط با مشتری

1.خدمات­‌رسانی بهتر به مشتریان:

سامانه تلفن گویا مزایا بسیاری برای مشتریان دارد و خدمات فراوانی به آن­ها ارائه می‌­کند. در هنگام تماس با سازمانی که از سیستم lVR برخوردار است دیگر نیازی نیست که کاربران زمان زیادی پشت خط منتظر بمانند و پاسخگویی سریع انجام می­شود. سامانه lVR برای ارتباط با مشتری بسیار پیشرفته عمل کرده و افراد برای کسب آگاهی تنها با دستورالعمل­های گفته شده می­‌توانند به اطلاعات دست پیدا کنند. به همین دلیل است که مراکزی که به تلفن گویا مجهز هستند، از نظر مشتریان حرفه‌­ای و پیشرفته می­باشند.

2.تماس نامحدودمشتریان:

با توجه به به قابلیت‌هایی که در سیستم تلفن گویا قرارداده‌­اند، سامانه lVR برای ارتباط با مشتری بسیار مناسب بوده و در جلب رضایت آن­ها موثر است. با استفاده از این سامانه مشتریان می­‌توانند در هر زمانی که قادر هستند با شرکت تماس داشته باشند.

یکی از مهم­ترین مزایایی که تلفن گویا دارد، پاسخگویی به کاربران در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری می­‌باشد. درواقع مشتریان می­‌توانند در هر زمانی که می­‌خواهند برای رفع مشکلات و سوالات خود با مرکز تماس گرفته و به صورت نامحدود از این سیستم بهره ببرند.

سامانه IVR برای ارتباط با مشتری

3.برقراری رابطه بهتر با مشتریان: سامانه

lVR برای ارتباط با مشتری امکانات بسیاری در این سیستم قرار داده است که بسیار کارآمد می­‌باشند، با توجه به این امکانات و برقراری ارتباطی نزدیک با مشتری، کاربران، سازمانی را که از تلفن گویا بهره می‌­برند را حرفه‌­ای و پیشرفته می­دانند. سیستم lVR این امکان را فراهم می‌آورد که در مراسم‌های خاص بتوانید به مشتریان پیام تبریک ارسال نمایید.

کلام آخر

سامانه lVR برای ارتباط با مشتری یکی از موثرترین و کاربردی‌ترین روش برای شرکت­ها و صاحبان کسب و کار می‌­باشد که با توجه به ویژگی و قابلیت‌هایی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، همواره از محبوبیت برخوردار بوده و موجب افزایش فروش محصولات شما می­‌شود.

ممنونم از توجه و همراهی شما

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US