02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

چه نوع کسب و کارهایی به سامانه تلفن گویا IVR نیاز دارند؟

تلفن گویا امکان تعامل انسان با کامپیوتر را  از راه صدا و صفحه کلید و کیبورد ممکن کرده است. تلفن گویا در واقع یک پیام و صدای ضبط شده است که با انسان صحبت می‎کند. ما دراین مقاله می‎خواهیم درمورد تلفن گویا IVR صحبت کنیم.

چه نوع کسب و کارهایی به سامانه تلفن گویا IVR نیاز دارند؟

تلفن گویا

تلفن گویا در واقع یک راه حل است که به مشاغل، افراد و سازمان‎ها کمک می‎کند تا تعاملات با مشتریان و شرکای خود را به این وسیله سازماندهی کنند. درواقع راه‌حلی است برای سازمان‎های کوچک و بزرگ که به تیم‎های پشتیبانی‎اش کمک ‎کند تا فرایندهای برقراری تماس را به طور خودکار انجام دهند. تلفن گویا IVR یک سیستم تلفنی است که به فرد شماره‎گیرنده برای شناسایی و تقسیم‎بندی تماس‎گیرندگان کمک می‎کند. این سیستم گویا پشتیبانی از مشتری را خودکار کرده است. تلفن گویا برای همه موقعیت‌ها کاربرد دارد.

 

این سیستم و در واقع تلفن گویا خدماتی مثل دسترسی ایمن و راحت به اطلاعات، فکس، جمع‎آوری شماره تلفن‎ها از سیستم ‎های پیچیده را برای مشتریان فراهم می‌آورد. تلفن گویا IVR این مزیت را دارد که در زمان‌ها و روزهای تعطیل هم خدمات ارائه بدهد. برای همین مزیت‎ها و کاربردهای فراوان، ،بیشتر سازمان‌ها برای کارکرد بهتر و بیشتر ازآن استفاده می‌کنند. این سازمان‌های نیازمند عبارتند از سازمان‌ پزشکی، اورژانس، آتش‌نشانی، سازمان بازرسی و وزارت کشور، شرکت خدمات دهی مثل شرکت‌های مسافربری، قطارها، شرکت برق، سازمان صداوسیما، وزارتخانه ها از جمله وزارت بازرگانی، موسسه‌های اعتباری و بانک‌ها. درواقع هر سازمانی که به سیستم نوبت دهی نیاز دارد مثل نوبت دهی به بیماران در بیمارستان از این تلفن گویا استفاده می‌کند.

درواقع تلفن گویا IVR، برای همه سازمان‌ها کاربرد داد. هر شرکت و سازمانی که خدمات مخصوصی را به مردم ارائه می‌دهد از این تلفن استفاده می‌کند. استفاده این شرکت‌ها از تلفن گویا برای خود آن‌ها هم سودآور است زیرا خدمات به مشتریان می‌رساند بدون این‌که آن‌ها را به زحمت بیاندازد.  سازمان‌ها به دیگران خدمات می‌دهند بدون اینکه هزینه خاصی را متحمل بشوند. این سیستم ها خودکار و خودجوش و طبق تنظیماتی که روی آن‌ها می‌شود به دیگران خدمات می‌رسانند.

پس نتیجه می‌گیریم که تلفن‌های گویا یعنی همان تلفن گویا IVR برای بهتر شدن خدمات دهی به مردم ساخته و پرداخته شده است. پس هر سازمانی که به دنبال کارآیی بهتر سیستم درونیش وبه دنبال ارائه خدمات بیشتر به مردم است ازاین سیستم استفاده می‌کند.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US