02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

IVR چیست؟ | سیستم تلفن گویا چگونه کار می­‌کند؟ و چه مزایایی دارد؟

Response یا IVR Technology به یک فناوری تلفن گویا گفته می‌­شود که به مشتریان یک شرکت یا سازمان اجازه می­‌دهد تا به وسیله­‌ی منوهای صوتی از قبل تنظیم شده با سیستم میزبان شرکت مورد نظر خود ارتباط داشته باشند. این ارتباط به وسیله صدای DTMF در زمان تماس مشتری و بدون نیاز به مداخله انسانی برقرار می‌­شود.

کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه پرداخت تلفنی | پرداخت‌های مکرر و دوره‌ای

IVR

سیستم­‌های IVR این امکان را برای شرکت، سازمان (و به صورت کلی مکان­‌هایی که دارای حجم بالایی از تماس­‌های دریافتی هستند) فراهم می‌­کند تا بتوانند پاسخ مشتریان خود را از طریق ضبط فایل‌­های صوتی از پیش تعیین شده بدهند. این امر باعث می­شود تا مشتریان خیلی راحت، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.   

سیستم تلفن گویا چگونه کار می­‌کند؟

نحوه و شیوه کار در سیستم پاسخ­دهی صوتی تعاملی (Interactive Voice Response) به این صورت است که به تماس گیرندگان توصیه می‌­شود تا با فشار دادن یکی از رقم‌­های صفحه کلید گوشی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. بدین شیوه صدای DTMF مطابق با رقم فشرده شده به سیستم میزبان شرکت ارسال می­‌شود تا بدین وسیله مشتری پاسخ مورد نظر خود را دریافت کند.

سیستم‌­های تلفن گویا برای استفاده در چه مکان‌­هایی مناسب است؟

سیستم تلفن گویا  IVR از قابلیت کنترل حجم بالای تماس‌­های دریافتی برخوردار هستند. آنها می‌­توانند از برنامه‌­های نرم افزاری، زیرساخت­‌های پشتیبانی، تجهیزات تلفن، و یک بانک اطلاعاتی به خوبی پشتیبانی کنند. لذا می­‌توانند شرکت‌­های سرویس دهنده و مراکز تماسی را در بین مشتریان بسیار محبوب کنند.

کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید سامانه تلفن گویا | IVR

سازمان­‌ها و شرکت‌­ها می­توانند به وسیله خریداری سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز، در مکان مورد نظر خود سیستم IVRS را اجرا کنند، یا به وسیله پرداخت هزینه ماهانه آن از طریق سرویس میزبانی IVR نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

تلفن گویا

از جمله برنامه های IVR ­می­توان به سیستم بانکداری تلفنی، پرداخت تلفنی و نقل و انتقال حساب بانکی و سهام، اطلاعات مرتبط به تلوزیون برنامه­‌ریزی پرواز، مسیریابی تماس با دفتر و …. اشاره کرد.  

استفاده از سیستم تلفن گویا IVR چه مزایایی دارد؟

از جمله مزایایی که نرم افزار IVR می­تواند برای مشاغل و مراکز تماس داشته باشد می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاهش هزینه­‌های عملیاتی
  2. عوامل انسانی و پذیرندگان کاهش می­‌یابند.
  3. از آنجایی که تماس­‌گیرندگان قادر هستند هر ساعت از شبانه روز، اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند، تجربه شیرین‌­تری را برای مشتری رقم می‌­زند.
  4. از آنجایی که تماس گیرنده بلافاصله به بخش پشتیبانی هدایت می­‌شود مشکلات و مسائل زودتر حل می‌­شوند.

همکاران ما در تلیرکو، آماده ارائه مشاوره در این زمینه بطور رایگان به شما عزیزان هستند. تنها کافی است که فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

مشاهده محصول ivr

اینستاگرام ما

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US