Response یا IVR Technology به یک فناوری تلفن گویا گفته میشود که به مشتریان یک شرکت یا سازمان اجازه میدهد تا به وسیلهی منوهای صوتی از قبل تنظیم شده با سیستم میزبان شرکت مورد نظر خود ارتباط داشته باشند. این ارتباط به وسیله صدای DTMF در زمان تماس مشتری و بدون نیاز به مداخله انسانی برقرار میشود.
کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه پرداخت تلفنی | پرداختهای مکرر و دورهای

سیستمهای IVR این امکان را برای شرکت، سازمان (و به صورت کلی مکانهایی که دارای حجم بالایی از تماسهای دریافتی هستند) فراهم میکند تا بتوانند پاسخ مشتریان خود را از طریق ضبط فایلهای صوتی از پیش تعیین شده بدهند. این امر باعث میشود تا مشتریان خیلی راحت، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
سیستم تلفن گویا چگونه کار میکند؟
نحوه و شیوه کار در سیستم پاسخدهی صوتی تعاملی (Interactive Voice Response) به این صورت است که به تماس گیرندگان توصیه میشود تا با فشار دادن یکی از رقمهای صفحه کلید گوشی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. بدین شیوه صدای DTMF مطابق با رقم فشرده شده به سیستم میزبان شرکت ارسال میشود تا بدین وسیله مشتری پاسخ مورد نظر خود را دریافت کند.
سیستمهای تلفن گویا برای استفاده در چه مکانهایی مناسب است؟
سیستم تلفن گویا IVR از قابلیت کنترل حجم بالای تماسهای دریافتی برخوردار هستند. آنها میتوانند از برنامههای نرم افزاری، زیرساختهای پشتیبانی، تجهیزات تلفن، و یک بانک اطلاعاتی به خوبی پشتیبانی کنند. لذا میتوانند شرکتهای سرویس دهنده و مراکز تماسی را در بین مشتریان بسیار محبوب کنند.
کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید سامانه تلفن گویا | IVR
سازمانها و شرکتها میتوانند به وسیله خریداری سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز، در مکان مورد نظر خود سیستم IVRS را اجرا کنند، یا به وسیله پرداخت هزینه ماهانه آن از طریق سرویس میزبانی IVR نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

از جمله برنامه های IVR میتوان به سیستم بانکداری تلفنی، پرداخت تلفنی و نقل و انتقال حساب بانکی و سهام، اطلاعات مرتبط به تلوزیون برنامهریزی پرواز، مسیریابی تماس با دفتر و …. اشاره کرد.
استفاده از سیستم تلفن گویا IVR چه مزایایی دارد؟
از جمله مزایایی که نرم افزار IVR میتواند برای مشاغل و مراکز تماس داشته باشد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- کاهش هزینههای عملیاتی
- عوامل انسانی و پذیرندگان کاهش مییابند.
- از آنجایی که تماسگیرندگان قادر هستند هر ساعت از شبانه روز، اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند، تجربه شیرینتری را برای مشتری رقم میزند.
- از آنجایی که تماس گیرنده بلافاصله به بخش پشتیبانی هدایت میشود مشکلات و مسائل زودتر حل میشوند.
همکاران ما در تلیرکو، آماده ارائه مشاوره در این زمینه بطور رایگان به شما عزیزان هستند. تنها کافی است که فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
مشاهده محصول ivr
0 دیدگاه