02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

با ویژگی‌های یک مرکز تماس خوب آشنا شوید.

2-min

دراین دوره هر صاحب شغلی برای رونق کسب‌وکارش از هزاران شیوه استفاده می‌کند. یکی ازاین شیوه‌های مفید و پرکاربرد راه‌اندازی یک مرکز تماس است. یک مرکز تماس، واحدی از یک سازمان است که تماس‌های یک سازمان درآن متمرکز شده است. ما دراین مقاله سعی داریم راجع به ویژگی‌های یک مرکز تماس خوب با شما سخن بگوییم.

ویژگی‌های یک مرکز تماس خوب

پیشینه تشکیل مرکز تماس

در گذشته نام مرکز تماس را تله مارکتینگ گذاشته بودند.‌‌این مراکز برای کاهش ارتباط حضوری و دسترسی گسترده‌تر به بازارهای هدف ایجاد شده بود. درگذشته وظیفه این مراکز را فروش تلفنی می‌دانستند. در انگلیسی این مرکز تماس را call center می‌نامند.

 تعریف مرکز تماس

مرکز تماس یکی از بخش‌های مهم در سازمان کسب‌و‌کار است و از ویژگی‌های یک مرکز تماس خوب این‌است که در واقع یکی از نقاط مرزی در سازمان کسب‌وکار محسوب بشود. بسیاری از سازمان‌ها از این مراکز تماس استفاده می‌کنند. این سازمان و شرکت‌ها عبارتند از بانک‌ها، مراکز قضائی، مراکزپزشکی و… . مرکز تماس نقش مهمی را در اقتصاد ایفا می‌کند. بعضی از کسب‌وکارها مرکز تماس خود را به بیرون از مرکز سوق می‌دهند و درواقع مراکز تماس برون‌سپاری دارند. مراکز تماس از لحاظ ارتباطی به سه قسمت تقسیم می‌شود. این قسمت‌ها عبارتند از

  1. مرکزاختصاصی تماس خروجی
  2. مرکز اختصاصی تماس ورودی
  3. مراکز ترکیبی

ویژگی‌های مرکز تماس خوب

ویژگی ‌های یک مرکز تماس خوب، این‌است که ارتباط ارزان‌تر با مشتریان برقرار کند و هزینه‌ها را کاهش دهد و تجربه مشتری را کیفیت ببخشد و او را راضی نگه دارد. یک مرکز تماس خوب منابع انسانی را مدیریت می‌کند و هزینه ارائه خدمات حضوری را به صورت کمتر و به غیرحضوری تبدیل می‌کند.

ما در این‌جا چند ویژگی از یک مرکز تماس خوب را معرفی می‌کنیم:

  1. بازاریابی ویژه و کاهش هزینه‌های بالا
  2. ایجاد تحول دیجیتالی و کاهش ارتباطات انسانی حضوری
  3. توزیع کننده تماس خودکار و پاسخ صوتی تعاملی
  4. افزایش سیستم‌های تشخیص صدای مفید و بهینه برای کاهش اذیت و آزار گوش مخاطبان
  5. شرح وظایف خود و انجام عالی کارها
  6. فروش بیش‌تر و استفاده بهتر مشتریان از خدمات
  7. ایجاد خلاقیت بالا برای کسب مشتری
  8. انتقال تماس‌ها با یک کلیک

پس نتیجه می‌گیریم که انجام کارها و کسب سودهای بسیار دراین دوران نیاز به هوشمندی و نوآوری خاصی دارد. یکی از همین نوآوری‌ها ایجاد یک مرکز تماس مفید و پرکاربرد است. ایجاد درآمد عالی از ارتباط گرفتن عالی با مشتریان از ویژگی‌های یک مرکز تماس خوب است.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US