02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

تازه‌ترین گزارش اریکسون از رشد مصرف اینترنت در رویایی با بحران کووید-19

گزارش اریکسون از مصرف اینترنت

در دورانی زندگی می‌کنیم که اتفاقات آن به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست. این روزها به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با بحرانی به نام کرونا و کووید19 درگیر هستیم که به دلیل رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، تاثیر زیادی بر میزان مصرف و زیرساخت‌های ارتباطی گذاشته است. در گزارشی که توسط شرکت اریکسون در ژوئن سال 2020 منتشر شده است، درمورد تغییرات به وجود آمده و نیز پیشگویی در مورد 5G دیتاهایی در اختیار ما قرار گرفته شده است که هر کسب و کاری به تناسب نیاز خود می‌تواند با آنالیز این دیتاها به اطلاعات ارزشمندی دست‌ یابد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا گزیده‌ای از این دیتاهای ارزشمند را در اختیارتان قرار دهیم.(گزارش کامل را در این لینک ببینید)

گزارش اریکسون از مصرف اینترنت 2020

مطابق شکل بالا، بحران کووید-19 و محدودیت‌هایی که ایجاد کرده در محل و ساعات کاری باعث افزایش 20 تا 100درصدی ترافیک شبکه‌ها شده است. این نرخ افرایش بیشتر مربوط به شبکه اینترنت ثابت است و حتی در برخی موارد تا 10درصد کاهش اینترنت همراه را ، ارائه‌دهندگان خدمات تجربه کرده اند.

در این تقسیم بندی اینترنت ثابت و همراه در موارد زیر افزایش مصرف داشته است:

1- بیش از 90درصد افزایش مکالمات صوتی (VoWiFi)

2- افزایش ترافیک به دلیل مصرف بالای خدمات استریمینگ (سرویس پخش زنده اینترنتی)

3- سرویس‌های دوطرفه  و آپلینک

میزان مصرف اینترنت

کاربران گوشی‌های هوشمند معتقدند ICT در رویارویی با بحران کووید-19 برای آن‌ها بسیار کمک کننده بوده است. مطابق نمودار بالا، سهم هر یک از بخش‌هایی که در دوران پاندمی کووید-19 از خدمات ICT بسیار کمک گرفته اند، در نمودار بالا به خوبی مشخص است.

76% از کاربران از ICT برای حل مشکل آموزش فرزندان خود استفاده کرده اند. 74% از آنها از این بستر برای در تماس بودن با دوستان و اقوام و 67% برای انجام کارها و هماهنگی با تیم کاری

در این بین کمترین سهم را ارتقای وضعیت درآمدی و مالی و پس از آن ورزش و تناسب اندام به خود اختصاص داده است.

گزارش اریکسون مصرف اینترنت

این نمودار میزان مصرف اپلیکیشن‌ها را در دوران شیوع کووید-19 به خوبی نشان می دهد. همانطور که در نمودار مشاهده می کنید، اپلیکیشن‌هایی که میزان مصرف آنها رشد سریع داشته اند شامل موارد زیر می باشد.

1-اپلیکیشن های کووید-19

2-اپلیکیشن های دورکاری

3-اپلیکیشن های آموزش مجازی

4-اپلیکیشن های سلامتی

5-اپلیکیشن های تحصیلات

6-اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی

7-اپلیکیشن های مشاوره سلامتی آنلاین

افزایش تعداد ارائه دهنده سرویس در طول کووید-19

در نمودار بالا میزان افزایش تعداد سرویس پروایدرها به تفکیک نوع سرویسی که ارائه می‌دهند در طول مدت شیوع کووید-19 نشان داده شده است. در تمام انواع آن افزایش به خوبی ملموس است.

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR