02188638253 info@telirco.com

Click to Book a Free Consult and Receive a Free Demo of Products

وظایف مدیریت مرکز تماس

مدیریت مرکز تماس

وظایف مدیریت مرکز تماس

وقتی تصمیم می‌گیرید به عنوان Call center management Get active, thinking about what challenges you will face is the least of your problems. But as a manager, you have a team that needs to be aware of their work and know that they perform best under pressure. Also, using advanced software can make things as easy as possible. In addition to all of the above, your team members need to have specific codes of conduct because it will be a bit difficult to communicate when there is no physical contact between experts and customers. This is where successful managers come in Call Center Appears.
A successful manager in Call Centre or باید این توانایی را داشته باشد تا اشتیاق و انگیزه کارشناسان را هر روزه افزایش دهد و آن‌ها را برای حضور و همکاری در انجام کارها به منظور رسیدن به هدف مشترک تشویق نماید. با توجه به این مسئله در ادامه مقاله در نظر داریم برخی از مهم‌ترین وظایف مدیریت مرکز تماس را که همواره در تلاش برای رسیدن به موفقیت هستند را خدمت شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

مدیریت مرکز تماس چه وظایفی دارند؟

As mentioned, successful call center managers need to be aware of their tasks and perform them properly to be successful and provide better service. Therefore, in this section, we will introduce some of these tasks at your service.

* Hiring The Best

به عبارت ساده‌تر، شما تنها زمانی می‌توانید به اهداف‌تان دست پیدا کنید که با افرادی مناسب و متخصص همکاری داشته باشید. از‌همین‌رو باید به سراغ استخدام کارمندانی بروید که نه تنها مثبت‌گرا و پرانرژی هستند بلکه از مهارت‌های مهمی همچون حل مسئله و گوش‌دادن نیز برخوردارند. درواقع تمامی افراد این توانایی را دارند که متنی را از رو بخوانند یا شخص تماس‌گیرنده را به اداره‌ای دیگر منتقل نماید، اما افراد محدودی می‌توانند ارتباطی موثر و نتیجه‌بخش را با شخصی که نمی‌بینند برقرار نمایند. به همین دلیل مدیریت مرکز تماس، در مصاحبه‌های کاری به دنبال شخصی با این خصایص اخلاقی می‌روند. هرچند در این راه می‌توانید از سوالاتی رفتار محور بهره بگیرید تا رفتار و خصایص شخص متقاضی را بسنجید.

* Keep The Best Near You

حضور در یک مرکز تماس موجب می‌شود تا همواره محیط پرچالشی را تجربه کنید به‌گونه‌ای که شاهد نرخ بالای گردش نیرو در آن باشید. از همین‌رو مدیریت مرکز تماس باید این محیط را به محیطی تبدیل نماید که همه کارمندان خواهان حضور و فعالیت در آن باشند. کارشناسان مرکز تماس همواره علاقمندند تا حس ارزشمندبودن را تجربه نمایند و همواره مورد تقدیر قرار گیرند. شما به عنوان مدیریت مرکز تماس می‌توانید نظرات آنان را در رابطه با تبدیل شدن به یک محیط خوب و همه‌گیر جویا شوید و از راهکارهای‌شان برای بهبود کارها استفاده کنید. حتی مشاهده شده که در بسیاری از مراکز تماس، اتاق استراحتی همراه با بازی‌های ویدئویی و یا برنامه‌های مفرح درنظر گرفته شده تا روحیه تیم برای انجام بهتر کارها بهبود پیدا کند. شاید این کار در ابتدا بسیار پرهزینه به نظر آید اما نتایجی که از آن بدست می‌آورید بسیار گرانبهاست.

* Use The Latest Technologies

مدیریت مرکز تماس برای اینکه به موفقیت دست پیدا کنند همواره افراد مناسبی را در تیم خود استفاده می‌کنند. به عقیده بسیاری از متخصصان این کار می‌تواند یک قدم بزرگ در راستای رسیدن به اهداف باشد. درواقع زمانی که شما ابزارهای مناسب و کارکنانی قوی در اختیار داشته باشید می‌توانید اطمینان داشته باشید که مسیر درستی را در پیش گرفته‌اید. امروزه ما در پیشرفته‌ترین دوران خود زندگی می‌کنیم و تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی که به دنیا معرفی شده زندگی ما را دستخوش تغییرات زیادی کرده است. این مسئله در کال سنترها نیز موثر بوده و در زمان صحبت با تماس‌گیرندگان آن‌ها انتظار دارند تا شما به عنوان یک مرکز تماس از بالاترین تکنولوژی‌های حوزه خود بهره‌مند باشید. در اینجا داشتنِ یک فرآیند مستحکم برای کنترل کیفیت مرکز تماس و همچنین داشتن ابزارهای تکنولوژیک مناسب می‌ تواند یک شرکت را از سایرین متمایز کند.

If you have been able to introduce yourself as an advanced call center among the callers and always have a useful performance with your Carbald team and satisfied customers, it can be said that your chances of success are very high.

* Be In Conversation With Your Team

اینکه شما به عنوان یک مدیر ارتباط خوبی با کارمندان و افراد‌تان داشته باشید تاثیر بسزایی در نتیجه کارهای‌تان خواهد داشت. در واقع مدیریت مرکز تماس از این طریق نیازهای تیم را شناسایی کرده و با حل مشکلات‌شان، انگیزه ماندن را افزایش می‌دهند. نکته اینجاست برای حل مشکلات تیم و البته مشکلات مردم، باید به تیم خود بگویید که چه انتظاراتی از آن‌ها دارید و آن‌ها نیز چه انتظاراتی از شما دارند. به‌عنوان مثال این امکان وجود دارد که مدت تماس‌های تیم شما زیاد باشد. این مسئله می‌تواند یک صف انتظار بسیار طولانی برای مشتریان ایجاد کند و حتی آن‌ها را از صف خارج کند. شما می‌توانید با مطرح‌کردن دلیل این مشکل به راحتی آن را برطرف نمائید. شاید این مشکل تنها با نصب یک نرم‌افزار برطرف شود. اگر از منشأ این مشکل آگاه هستید، می‌‌توانید با اداره یا شرکت مناسب در خصوص رفع آن مکاتبه کنید.

* Your Decisions Are Data-Driven

Today, "information" is mentioned as an important and motivating factor in the decisions of a company or organization. This also applies to call centers. As a successful manager, you can achieve goals and KPI ‌Determine the appropriate information so that the appropriate information is easily available to you. After setting goals and identifying the scales that will lead you to them, it is time to use the available technologies to gather information to make more important decisions. However, you should not turn your back on numbers and statistics; They never lie to you. You use them and the surveys provided to you by your customers as well as the QA software Call Centre or, You can easily make the final decisions.

Final Topic

در این مقاله همان‌طور که مطالعه کردید، برخی از مهم‌ترین وظایف مدیریت مرکز تماس را خدمت شما معرفی کرده‌ایم. هر چند که باید بدانید این وظایف نه تنها ارزش شما به عنوان یک مدیر را در کال‌سنتر افزایش می‌دهد بلکه شانس رسیدن شما به موفقیت را تا حدود قابل توجهی بالا می‌برد. زمانی که شما بهترین‌ها را استخدام می‌کنید، به حرف آن‌ها گوش می‌دهید و درصدد برطرف کردن نیازهای‌شان برمی‌آیید و در راستای راضی نگه‌داشتن Customers You are working hard and regularly appreciating the team. Not only will it be a pleasure to face the team's challenges, but the whole team will feel satisfied working with you.

ارز دیجیتال در ایران چگونه خرید و فروش می شود؟

How to Buy and Sell Cryptocurrency in Iran?

Cryptocurrency is simply a special form of digital money based on the science of cryptography. In this article, we try to examine the method of buying and selling digital currency in Iran.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us

02188638253

Central Office

No 208, 2nd building of Tehran University, North Pardis St, Farshi Moghaddam St., North Kargar St., Tehran, Iran

Hours

Sat to Wed

9:00am to 6:00 pm

 

en_US