02188638253 info@telirco.com

Click to Book a Free Consult and Receive a Free Demo of Products

6 Steps to Modernize the IVR Platform

مدرن سازی تلفن گویا

The best methods of modernizing IVR

The hardest thing is to strike a balance between meeting customer demands and optimizing operating costs. With successful implementation and Modernization of IVR It is possible to hit two birds with one stone; Customer satisfaction and at the same time reducing costs.

از آنجا که مشتریان ترجیح می دهند خودشان مسیر پاسخگویی را بنا به درخواستشان طی کنند تا با یک اپراتور زنده ارتباط بگیرند، اجرای سیستم تلفن گویا باید منطبق با اهداف تجاری شرکت باشد تا راهنمایی درست انجام گیرد. این امر به ویژه از آنجا که مکالمات تلفن گویا 100 برابر هزینه کمتری نسبت به اپراتور زنده دارد به نفع کارفرماها میباشد. اما قبل از اینکه سیستم تلفن گویا خود را راه اندازی کنید (یا آن را ارتقا دهید)، در اینجا شش روش برای مدرن سازی تلفن گویا وجود دارد که می تواند مفید باشد.

Visualize your IVR

IVR should be an easier way to meet the needs of your customers quickly. But this can only be achieved if you design your IVR with the customer's needs in mind. Also, do not assume that in the first plan, your IVR will remain static and unchanged. Set your IVR as an alive and variable factor; demands change over time, so your services need to change as well. We know it's time to change, so do not waste time and start smartening your IVR platform 

Personalized communication with the customer

Because you know what customers are usually calling you, use an IVR to establish stronger communication with the customer: If the caller is known, you can set the IVR settings to greet them, if they speak a specific regional language or dialect, can be programmed according to the culture of the region IVR and set up a dedicated local phone number.

Take your customers' phone numbers. The best IVR systems are the ones that get more information about your customers. IVR records zero to 100 customer requests - the reason for customer calls, goods purchased, invoice status, etc. - This is a strong and private source of information. You can create a custom menu for each user that results in a natural conversation, just like a customer communicating with a live operator.

Allow customers to connect with a real person if necessary.

Some callers may prefer to contact a live operator immediately, so be sure to set this option in your IVR settings. There is nothing more frustrating for the customer than not receiving his services even after contacting the operator and not reaching the goal of his call. So you also need a call center system depending on the needs of your business. Also, remember to connect caller ID data to your CRM to be accessed when required by your vendor or service provider.

According to reports, almost 90% of customers have to repeat their problems when transferring to a direct dealer. To have a positive experience and customer satisfaction, Making a smart IVR is essential to make the call when you hear the words "agent" or "operator." The agent must be completely confident about the complete information of the customer. 

هوشمند سازی تلفن گویا


Use brand / customer communication.

بله، این یک فرایند خودکار است، اما یکی از روش های مدرن سازی تلفن گویا فرصتی ایده آل برای ترکیب هویت نام تجاری در مکالمه است. مدرن سازی تلفن گویا به بازاریابان هوشمند اجازه می دهد تا تجارت خود را معرفی کرده و پیام و لحنی را ارائه دهند که به بهترین وجه برند آنها را نشان می دهد. استفاده از فناوری تلفن گویای مدرن به شما این فرصت را می دهد تا تصویری فوری و ماندگار از خود به جای بگذارید.

در حقیقت، مدرن سازی تلفن گویا به شما امکان می دهد همراه با تغییر تبلیغات، کمپین های ایمیل و پست های شبکه های اجتماعی، پیام گویای خود را نیز از نو ایجاد و تنظیم کنید. اطمینان حاصل کنید که توانایی هایی را ایجاد می کنید که به شما امکان می دهد تجربه مشتری را به صورت پویا نظارت، اندازه گیری و بهبود دهید، دقیقاً مانند برنامه های بازاریابی دیگر.

Make sure your communication solution can communicate with your software in real-time so you can create a custom menu for each user.

Use all channels.

استفاده از برنامه های دیجیتال، به ویژه برنامه های همگانی مثل واتساپ یا اینستاگرام، در حال افزایش است. تلفن گویای نیز یکی از عناصر سازنده مورد نیاز برای ارائه یک تجربه جذاب و همه جانبه است. اطمینان حاصل کنید که مدرن سازی تلفن گویای شما در تمام کانالهای پشتیبانی مانند SMS، چت و ویدئو به عنوان یک تجربه ارتباطی بی نقص ارائه شده است.

Think outside the box

تلفن گویای خود را فقط به مسیریابی تماس های دریافتی خدمات مشتری محدود نکنید. مشاغل مدرن کاربردهای کاملاً جدیدی برای تشخیص گفتار ابداع می کنند. شاید بخواهید برای کمک به مشتریان در سفارش نسخه دارویی ، خرید یا رزرو رویداد خدمات داشته باشید. یا شاید شما به دنبال راهی سریع تر برای تیم فروش خود برای تبدیل آگهی ها باشید. این انگیزه هرچه باشد، می تواند سیستم های قدیمی را به راحتی با توانایی های قابل توجه فناوری های تلفن گویا همگام نماید.

TelirCo is a knowledge-based company. TelirCo Products Provides businesses with better management solutions. The TelirCo team is ready to answer your questions. For each of our services and products, you can get advice from our experts utterly free of charge. It is enough to receive a free consultation and free product demos. Free Consultation Session Form. Our partners will contact you as soon as possible.

تنظیم متن تلفن گویای حرفه ای با این 5 روش ساده

Set up professional IVR text with these 5 simple methods

متن تلفن گویایی که برای مشتریان خود تعیین کرده اید اولین نقطه تماس آنها با شماست. همانطور که قبلاً مسئول پذیرش خط اول رویارویی با ارباب رجوع در تجارت بود، امروز تلفن گویا نیز چنین است.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us

02188638253

Central Office

No 208, 2nd building of Tehran University, North Pardis St, Farshi Moghaddam St., North Kargar St., Tehran, Iran

Hours

Sat to Wed

9:00am to 6:00 pm

 

en_US