02188638253 info@telirco.com

Click to Book a Free Consult and Receive a Free Demo of Products

Call center service

Call Centre or ( Call center ) ، دفتری است که امور مربوط به تماس­های ورودی و خروجی مشتریان را انجام می­‌دهد.این دفاتر برای سازمان­دهی تیم خود از نرم­‌افزار خدمات مرکز تماس برای توزیع سوالات و تعامل با مشتریان در سراسر جهان استفاده می­کنند. این دفاتر توسط نمایندگان تلفنی که وظیفه مدیریت تک­ به­ تک تماس‌­ها را دارند مدیریت می‌­شوند.

Read more about Familiarity with the call center and its importance for companies

نرم افزار خدمات مرکز تماس می­تواند به صورت active Or Reactive Act; This means that they can reach the customer by offering and providing services (customer service actively) or they can only answer incoming calls and act like the traditional support method (customer service responsive). Many companies are now actively providing customer service to build strong and better relationships with customers and create timely sales opportunities.

مرکز تماس

Article study What is call center quality control? How to use it to increase employee loyalty?

بسیاری از افراد تماس با مراکز تماس و این نوعِ تلفنی پشیتبانی را نسبت به سایر رسانه­‌ها مانند نوشتن ایمیل و… ترجیح می­‌دهند؛ زیرا تنها با برداشتن گوشی تلفن و در ظرف چند ثانیه می‌­توانید از خدمات مرکز تماس و راه­ حل­‌های فوری و شخصی متناسب با موضوع تماس خود بهره­‌مند شوید.

callcenter

وظایف خدمات Call Centre or

  • Help customers at different media levels...: If you work in an in-house call center, you will probably be in touch with the customer more than once. Because you may be asked to communicate with customers via email, chat, video call, or even in person. So you should be able to answer in a space outside the phone call.
  • Communicate intelligently, offer personalized solutions: مانند دانه‌­های برف هیچ دو مشتری­ ای یکسان نیستند. هر مشتری نیازها و اهداف منحصر به فرد خودش را دارد و شناخت این تفاوت­ها برای همسویی با مشتری روش بسیار موثری برای ایجاد ارتباط است. به هنگام ارائه خدمات به مشتری مهم نیست که شما چقدر باتجربه هستید، هرگز فرض نکنید که از نیازهای مشتری بیشتر از خودش آگاهی دارید. پیش­فرض­‌هایی از این قبیل می­تواند منجر به تجربیات منفی و سوارتباط میان مرکز تماس و مشتری شود.بهترین پاسخ­گویان مرکز تماس کسانی هستند که صبورانه به مشکلات مشتری رسیدگی می­‌کنند و راه ­حل­‌های هوشمندانه و کاملا شخصی ­سازی شده ارائه می‌­دهند.
  • Documentation and response to tickets: هنگامی که مشتری سوال دارد، سریع پاسخ سوالش را می­‌خواهد. این بدان معناست که شما باید به صورت سازمان یافته قادر به فکر کردن باشید و نیز بدین معناست که شما باید با تکنولوژی های مورداستفاده در مرکز تماس آشنایی داشته باشید و مهارت­های لازم را کسب کرده باشید. برای مثال آشنایی با Call center service تیکتینگ سیستم که از این قبیل مهارت­‌های لازم است. البته به احتمال زیاد آموزش­‌های لازم را در این مورد خواهید دید اما آشنایی با ابزار­هایی مانند میز­های کمک و تیکتینگ سیستم و… می­تواند مفید باشد.

Our colleagues at TelirCo are ready to provide free advice in this field to you dear ones. It is enough that Free Consultation form so that our colleagues can contact you as soon as possible.

Our Instagram

ارز دیجیتال در ایران چگونه خرید و فروش می شود؟

How to Buy and Sell Cryptocurrency in Iran?

Cryptocurrency is simply a special form of digital money based on the science of cryptography. In this article, we try to examine the method of buying and selling digital currency in Iran.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us

02188638253

Central Office

No 208, 2nd building of Tehran University, North Pardis St, Farshi Moghaddam St., North Kargar St., Tehran, Iran

Hours

Sat to Wed

9:00am to 6:00 pm

 

en_US