02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

آشنایی با بهترین کانال های ارتباطی با مشتری

24-min

گفتنی است که امروزه یکی از دغدغه‌های مهم شرکت‌های تجاری پیدا نمودن راه‌های موثر ارتباطی با مشتریان می‌باشد زیرا این راه‌ها به شرکت و مشتریان این امکان را می‌دهد که با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند به همین خاطر قصد داریم تا در ادامه شما را با بهترین انواع کانال های ارتباطی با مشتری آشنا کنیم.

CRM

انواع کانال های ارتباطی با مشتری چیست؟

در این قسمت می‌خواهیم چند نمونه از بهترین کانال های ارتباطی با مشتری را به شما معرفی کنیم که این کانال‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • پیامک:

    شما می‌توانید به راحتی با استفاده از سیستم ارسال پیامک به صورت انبوه به طور کاملا انتخابی بر اساس شهر، کد پستی و… ارسال کنید و خبرهای مهم را به گوش مشتریان خود برسانید.

  • کال سنتر:

    کال سنتر یا همان مرکز تماس یکی دیگر کانال های ارتباطی با مشتری است که می‌توانید به کمک آن تماس‌های دریافتی لازم را برای بهبود کسب و کار خود طراحی نموده و به هر تعداد که بخواهید اپراتور داشته باشید.

  • IVR

    : این کانال نسبت به دو کانال قبلی نسبتا مدرن تر است، این کانال به شرکت‌ها امکان پاسخ دادن به تلفن‌ها را به صورت اتوماتیک می‌دهد، می‌توانید با دادن حق انتخاب به مخاطب پاسخ‌های مناسبی مانند ایمیل، فکس و… را به مشتری بدهد، کانال ارتباطی تلفن گویا | IVR بیشتر در شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که آمار تماس‌های آنها بسیار زیاد باشد.

  • VMS

    : این کانال با نام دیگر پیام‌های گروهی نیز شناخته می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن پیام متنی و یا صوتی را با انتخاب زمان ارسال، در هر ساعت از شبانه روز به تعداد زیادی از مخاطبین ارسال کنید.

  • کانال های ارتباطی با مشتری 3

بهترین کانال ارتباطی با مشتری،کدام یک بهتر است؟

اگر بخواهیم به این سوال که کدام یک از کانال های ارتباطی با مشتری بهتر است پاسخ دهیم، می‌بایست بگوییم که اگر می‌خواهید در ارتباط با مشتریان خود موفق باشید استفاده از یکی راه ارتباطی کافی نیست پس بهتر است به طور همزمان برای دریافت نتیجه بهتر از دو یا چند کانال ارتباطی مفید استفاده کنید.

کانال های ارتباطی با مشتری 1

مجموعه تلیرکو توانسته با تلاش‌های فراوان بهترین و با کیفیت ترین کانال‌های ارتباطی را برای ارتباط موثرتر با مشتریان در اختیار شما قرار دهد، تنها کاری که می‌بایست انجام دهید آن است که به آدرس اینترنتیwww.telirco.ir  مراجعه کنید و یکی از راه‌های ارتباطی را به دلخواه خود انتخاب کنید.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

1 دیدگاه

  1. علی

    خیلی عالی بود لذت بردم

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR