معرفی پارسیپ

سامانه Call Center، کال سنتر (مرکز تماس)، پارسیپ (Parsip Call Center Platform)  سامانه ای است که برای مدیریت تماس‌های دریافتی و خروجی طراحی شده‌است. در پارسیپ شما می‌توانید به‌راحتی و با داشتن حداقل دانش فنی درختواره تماس‌های دریافتی کسب وکار خود را طراحی نموده از امکانات مدیریت داخلی ها و اپراتورها و ده‌ها امکان دیگراستفاده نمایید. یکپارچه سازی پارسیپ با پرداخت تلفنی قدرت کسب‌وکار شما را دو چندان نموده و رضایت مشتریان شما را افزایش می دهد.

  چرا پارسیپ؟ | کال سنتر (مرکز تماس) تلیرکو

مشاهده گزارش‌های دقیق

  • مشاهده گزارشات دقیق از تماس‌های دریافتی و خروجی
  • مشاهده گزارش دقیق از نظرسنجی میزان رضایت مشتریان
  •  مشاهده گزارش دقیق از میزان پرداخت های انجام شده

امکان طراحی درختواره‌ها

  • طراحی درختواره ها و سناریو های پیچیده برای تماس های دریافتی

پنل کاربری مجزا

استفاده بهینه از منابع سخت افزاری برای مدیریت بستر مخابراتی کسب و کارها

یکپارچه‌سازی پارسیپ با CRM

استفاده از امکانات کامل یک CRM در داخل پلتفرم Call Center پارسیپ

مدیریت ساده تیکت‌ها

  • ایجاد تیکت برای هر تماس و ارجاع بین اپراتورها
  • امکان تعریف مخاطب با دسته بندی های مختلف در هر تیکت

استفاده بهینه از منابع سخت افزاری

استفاده بهینه از منابع سخت افزاری برای مدیریت بستر مخابراتی کسب و کارها

اتصال به سرویس پرداخت با تلفن گویا

اتصال به سرویس TELEPOS شرکت برای دریافت گزارشات دقیق‌تر پرداخت‌ها

 

برخی از امکانات سامانه پارسیپ IVR | کال سنتر (مرکز تماس) تلیرکو

 

– امکان آپلود تکی و گروهی فایل های صوتی توسط کاربر برای استفاده در درختواره هر سرویس

– امکان جابجایی گره‌های درختواره به صورت Drag & Drop

– امکان طراحی درختواره با انواع گره های زیر:

  •   پخش پیام: در این نوع گره امکان پخش فایل یا فایل های صوتی به صورت تکی و پشت سر هم برای مخاطب فراهم می‌باشد.
  • کال کنفرانس: در این امکان مدیر سامانه می تواند با ایجاد یک روم کنفرانس، افراد مورد نظر خود را به کنفرانس دعوت نماید. افراد با تماس به شماره شرکت و وارد کردن داخلی کنفرانس و رمز ورود به اتاق، به کنفرانس وارد می شوند.
  • پرداخت تلفنی: در این امکان از کال سنتر پارسیپ شما می توانید نسبت به ایجاد یک داخلی برای دریافت پول از مخابین خود اقدام نمایید. یا اینکه اپراتورهای شما در حین صبحت و فروش تلفنی مخاطب را به گره ی پرداخت با مبلغ مشخص هدایت نمایند. این امکان جذاب منحصر به فرد نسخه کال‌سنتر پارسیپ می باشد و نقش به سزایی در رونق کسب‌وکارها دارد.
  • ترنسفر: انتقال تماس به شماره های خارج از داخلی های شرکت (تلفن ثابت یا موبایل) امکان دیگر کال سنتر پارسیپ می باشد. همچنین اینکه مدیر سامانه می تواند هزینه  ترنسفرهای خارج از داخلی خود را در گزارشی جداگانه مشاهده نماید.
  • پرسش و پاسخ: امکان ثبت درخواست و ارائه کد رهگیری به مخاطب، ثبت پاسخ برای هر درخواست، دریافت کد رهگیری از مخاطب و پخش پاسخ، سناریوی این نوع گره می باشد که در کال سنتر پارسیپ به راحتی با چند کلیک قابل پیاده سازی می باشد.
  • دریافت و ثبت کد: دریافت اطلاعات عددی از مخاطب از جمله کد ملی، کد پیگیری و یا هر نوع دیتای عددی دیگری از طریق این گره انجام می پذیرد. این داده میتواند پس از دریافت در گره ی وب سرویس مورد استفاده قرار گیرد.
  • پخش اتفاقی: پخش یک فایل از گروهی از فایل ها به صورت اتفاقی کاربرد این امکان از نوع گره ها می باشد.
  • ماژول: استفاده از توابع مشخصی در این گره برای پیاده سازی سناریوهای پیچیده، قابلیت ایجاد درختواره های پیچیده را کال سنتر پارسیپ بسیار ساده نموده است.
  • دایورت به اپراتور: این نوع گره در واقع همان داخلی اپراتورها می باشد که در طراحی درختواره هر زمان که نیاز باشد کاربر با اپراتور یا گروهی از اپراتورها صحبت کند از این گره استفاده می شود.

 

– امکان ارجاع از یک گره به هر گره دیگر درختواره

– امکان پخش الزامی فایل صوتی یک گره

– امکان مشاهده پیام های ضبط شده گره های پرسش و پاسخ و پاسخ به آن‌ها توسط کاربر

– امکان مشاهده لیست پرداخت های انجام شده در سیستم مربوط به گره‌های پرداخت درختواره

– اضافه کردن چند شماره به سیستم

– تعریف داخلی اپراتورها

– انتقال داخلی‌های تعریف شده به شماره‌های موبایل و ثابت(درون و برون شبکه)

– ضبط مکالمات

– پرداخت تلفنی (TELEPOS)

– ارسال پیامک به مخاطبان

– صندوق پیام‌های صوتی

– فراخوانی وب‌سرویس یا API از سایر سرویس‌دهندگان

– کال‌کنفرانس

 

جدول معرفی نسخه‌های پارسیپ و مقایسه آن‌ها با هم

 

قیمت مرکز تماس کال سنتر پارسیپ

قیمت |     نسخه طلایی:  5 میلیون تومان       | نسخه نقره‌ای: 3 میلیون تومان

 

لیست امکانات و الزامات مشتریان

 

حداقل سیستم کامپیوتری مورد نیاز:
8گیگ RAM
CPU i3 یا i5
هارد معمولی 500گیگ یا 256G SSD
یک دستگاه میکروتیک hap lite
دستگاه IP phone به تعداد داخلی ها
یا در صورت تمایل استفاده از نرم افزارهای softphone همراه با گوشی هدست.