02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

چطور با کاهش زمان انتظار در مراکز تماس رضایت مشتریان را افزایش دهیم؟

3-min

برای آن‌که بتوانیم رضایت‌مندی مشتریان را در هنگام زمان انتظار افزایش دهیم ، چند راهکار جهت کاهش زمان انتظار در مراکز تماس پیشنهاد می‌دهیم. همان‌گونه که می‌دانید، برای آن‌که بتوان مشتریان را در مرکز تماس حفظ نمود، مدت زمان انتظار بسیار اهمیت دارد. این موضوع می‌تواند در عملکرد مناسب پرسنل مراکز تماس موثر باشد. از سویی دیگر نیز می‌تواند در کاهش تماس رها شده نیز تاثیر گذارد. لازم است که برای کاهش زمان انتظار در مراکز تماس، موارد ذیل به کار گرفته شود تا بتواند نتیجه‌ای مطلوب را در نهایت داشته باشد.

کاهش زمان انتظار در مراکز تماس 

بهینه سازی زمان انتظار در مرکز تماس

نکته‌ای که همواره در مراکز تماس اتفاق می افتد این است که افراد هنگامی که نتوانند هنگام ارتباط تلفنی، پاسخ مناسبی را در بخش پاسخگویی داشته باشند، نا‌امید و منصرف شده و تماس را رها می‌کنند. بخش پاسخ‌گویی خودکار کسب و کار خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان قادر خواهند بود در کمترین زمان، پاسخ مناسب خود را دریافت کرده و به قسمت مورد نظر خود متصل شوند. با کاهش زمان انتظار در مراکز تماس و بهینه کردن آن، مشتریان نیاز نیست پس از اتصال به مرکزتماس، باز هم زمانی را برای اتصال به بخش دیگری صرف کنند.

 

مدیریت مناسب نیروی کار

یکی از موارد مهمی که مدیریت بخش call center می تواند به آن توجه نماید این است که عمدتا پرسنلی که پاسخ‌دهی سریع و مناسبی را دارند، بهتر می‌توانند مسائل و تقاضاهای مشتریان را نیز مرتفع نمایند و بنابر‌این تماس‌های موفق زیادی را ایجاد خواهند نمود. از سویی دیگر با انتقال مسئولیت رسیدگی به پرسنل جهت تماس‌های پاسخ داده نشده، آن‌ها می توانند زمان پاسخگویی را مدیریت کرده و با کاهش زمان انتظار در مراکز تماس و پاسخ به مشتریان، باعث شوند تماس‌های بیشتری صورت گیرد. در برخی از موارد با این کار متوجه خواهید شد که تعداد پرسنل به کار گرفته شده در این بخش، کافی بوده یا نیاز به جذب نیرویی بیشتر یا کارآمد‌تر خواهید داشت.

 

کیفیت پاسخگویی در قسمت مرکز تماس

کاهش زمان انتظار در مراکز تماس، در راستای رضایت‌مندی مشتریان، در حقیقت می‌تواند مانند مدت زمانی که برای پاسخ به تقاضاهایشان وقت صرف می‌کنید، دارای اهمیت باشد. بنابر‌این در صورتی که سیستم پاسخگویی را بهینه کرده و از تیمی دوره دیده و سریع برای پاسخ دادن به تماس های مشتریان استفاده کنید و کیفیت پاسخ‌دهی را نیز افزایش دهید، خواهید توانست به خوبی به موفقیت دست یابید.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US