02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

عوامل و راه‌های موثر بر افزایش بهره وری کال سنتر

15-min

جالب است بدانید که با استفاده از کال سنتر می‌توانید به میزان قابل توجه‌ای رضایت مشتریان خود را جلب کنید و همچنین از آن برای رسیدن به پیشرفت در کسب و کار کمک بگیرید به همین خاطر شرکت‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای افزایش بهره وری کال سنتر هستند این موضوع باعث شده تا در این جا عوامل موثر و راه‌های افزایش آن را به شما بگوییم.

افزایش بهره وری کال سنتر 1

عوامل موثر بر بهره وری کال سنتر (مرکز تماس)

عوامل مختلفی می‌تواند بر روی بهره وری کال تاثیر مثبت داشته باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر افزایش بهره وری کال سنتر یا همان مرکز تماس به شرح زیر می‌باشد:

  • کیفیت تماس:

    اگر بخواهید که بهره وری کال سنتر به بیشترین میزان خود برسد نباید هیچگاه از کیفیت تماس غافل شوید زیرا همواره باید مواردی مانند زمان تماس، نحوه پاسخگویی کارشناس به مشتری و نحوه حل مشکل او، لحن هر دو طرف در طی مکالمه و… را مورد بررسی قرار دهید.

  • زمان انتظار:

    در بررسی تاثیر زمان انتظار بر میزان بهره وری نباید آن را جز زمان تماس به حساب آورد به همین خاطر می‌توانید با استفاده از کال سنتر این زمان را از مکالمه حذف نمایید تا به طور کامل متوجه روند و کیفیت تماس‌ها شوید.

    افزایش بهره وری کال سنتر 2

  • زمان حل مشکل:

    زمانی را که یک کارشناس به مشتری راه حل ارائه می‌دهد، زمان حل مشکل می‌گویند و که هر چه این میزان کم تر باشد تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش بهره وری کال سنتر خواهد داشت زیرا در این صورت می‌توان فهمید که کارشناس در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را حل کرده است.

    افزایش بهره وری کال سنتر 3

چطور بهره وری کال سنتر خود را افزایش دهیم؟

حال بهتر است بدانیم که چطور و با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان میزان بهره وری کال سنتر را افزایش داد.راه‌های افزایش بهره وری کال سنتر عبارت اند از:

  • ارزیابی دقیق و منظم عملکرد شرکت خود و مقایسه نمودن آن با شرکت‌های موفق دیگر.
  • شناسایی به موقع ضعف و کمبودهای موجود در سیستم ارتباطی کال سنتر شرکت خود.
  • تعیین کردن اهداف نهایی مشخص برای تمامی افراد مشغول به کار در شرکت و تلاش برای رسیدن به آن.
  • توجه به اشتباهات و به کار بردن اقدامات اصلاحی برای رفع آن.
  • شناسایی عوامل تاثیر گذار و محرک.
  • پیگیری بسیار منظم تمامی فعالیت‌های صورت گرفته.
  • شناخت دقیق نقطه ضعف و قدرت و تلاش برای از بین بردن ضعف‌ها و بهبود نقاط قوت.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

1 دیدگاه

  1. porno

    Very good post. I am facing many of these issues as well.. Benny Leicester Alf

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
fa_IR en_US