02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

نقش هوش مصنوعی در استانداردهای مرکز تماس چیست؟

نقش هوش مصنوعی در بهینه سازی فرآیند مرکز تماس

یکی از مهم‌ترین کمک‌هایی که هوش مصنوعی می تواند برای رونق کسب و کارها داشته باشد، پشتیبانی از مشتریان و مرکز تماس کسب و کارها است. هوش مصنوعی در بخش استانداردهای مرکز تماس، کسب و کارهای شما را مدیریت می کند و به سوال های مشتریان پاسخ می دهد و مراجعه کنندگانی که برای اولین بار به مرکز تماس کسب و کار شما مراجعه کرده‌اند را راهنمایی می کند. در بعضی از مواقع هوش مصنوعی قادر است که تمام کارها را بدون نیاز به عامل انسانی و متکی به هوش خود انجام دهد. مراکز تماس اپراتورهای تلفن همراه یکی از شلوغ ترین و پر تماس ترین استانداردهای مراکز تماس هستند. نکته ی مهمی که در مراکز تماس وجود دارد این است که بیش‌تر تماس‌ها محتوای تکراری را دارند و جواب‌‌های تکراری نیز به آن‌ها داده می‌شود اینجاست که کاربرد هوش مصنوعی در استانداردهای مراکز تماس بیشتر به چشم می آید چون هوش مصنوعی در مراکز تماس می‌تواند تمام این تماس‌های تکراری را با دقت و به درستی مدیریت و هدایت کند و جواب‌های تکراری را به همان دقت و صحت به گیرندگان تماس باز‌گرداند به این طریق میزان حجم کاری نیروهای مشغول در مراکز تماس تا حد زیادی کاهش یافته و عوامل انسانی زمانی که هوش مصنوعی توان پاسخ درست و دقیق برای تماس گیرنده را نداشته باشد، به میدان وارد می شود.

نقش هوش مصنوعی در استانداردهای مرکزتماس چیست؟

توضیح مختصر برای استانداردهای مراکز تماس

استانداردهای مرکز تماس یکی از جدیدترین فعالیت‌های حوزه تجارت است که جهت تسهیل ارتباط میان مشتریان و شرکت‌ها راه‌اندازی شده است. استانداردهای مرکز تماس به عنوان بخش مهمی از فعالیت‌های تجاری طبقه‌بندی شده است که علاوه بر ارتباط آسان‌تر، منجر به افزایش خرید و فروش و حتی تسهیل فروش محصولات و خدمات هر ارگانی یا نهادی می تواند شود. این استاندارد‌های مراکز مانند هر فعالیت‌های دیگری دارای استانداردهای تعریف شده‌ایی در سطح جهان برای دستیابی به اهداف خود هستند. استانداردهایی که با رعایت آن‌ها توسط تیم مرکز تماس و خدمات رسانی و ایجاد ارتباط بین مراجعه کنندگان و صاحبان مشاغل به بهترین نحو صورت خواهد پذیرفت.

مزیت های هوش مصنوعی در مرکز تماس با مشتریان

مزیت اصلی تحلیل پیش بینانه توسط نرم افزار هوش مصنوعی این است که می تواند الگوها را در چند ساعت شناسایی کند که این بهتر از هفته ها و ماه هایی است که عامل انسانی برای تشخیص این الگوها صرف می کردند که لزوما تشخیص درست و مناسبی هم نبود.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. 

 

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
en_US fa_IR