02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

سیستم تلفن گویا IVR چگونه به مدیریت یک کسب و کار کمک می کند؟

سیستم تلفن گویا IVR

سیستم‌های تلفن گویا و مزایای آن‌ها

در هر کسب و کار، شرکت یا موسسه، چگونگی ارائه خدمات به مراجعین و چگونگی برقراری ارتباط و پاسخگویی به مشتریان، یکی از مهم‌ترین عوامل جذب رضایت آن‌ها است که این موضوع به سود بیشتر موسسه منجر می‌شود. گسترش خدمات تلفنی و در دسترس بودن همگانی تلفن‌ها، اهمیت ارائه خدمات تلفنی و استفاده از سیستم‌ تلفن گویا IVR را بیشتر کرده است. به همین دلیل روابط عمومی و پاسخگو بودن به مراجعین یکی از مهم‌ترین نیازهای هر سازمان است و نیروی انسانی زیادی را نیز لازم دارد. با توجه به این نیاز سیستم‌های تلفن گویا به وجود آمدند تا ابزار مفیدی برای ارتباط مستقیم مشتریان و موسسات و همچنین اطلاع‌رسانی باشند. در کل، به همه سیستم‌هایی که بطور خودکار تماس تلفنی را پاسخ داده و خدماتی را از طریق تلفن به تماس‌گیرندگان ارائه می‌دهند، سیستم تلفن گویا یا IVR گفته می‌شود که کوتاه‌شده‌ی عبارت Interactive Voice Response است.

سیستم تلفن گویا IVR

سیستم تلفن گویا چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

 با استفاده از سیستم‎های تلفن گویا IVR، مشتری بدون نیاز به امکاناتی خاص و تنها با در اختیار داشتن یک خط تلفن، با تلفن گویا تماس گرفته و اطلاعات لازم خود را که قبلا در این سیستم برای آن‌ها فراهم گردیده به صورت صوتی دریافت می‌کند.
این سیستم‌ها مزایای بسیاری دارند، با استفاده از سیستم IVR، پاسخگویی به مشتریان با سرعت بیشتری انجام شده و مشتریان با دنبال کردن راهنمایی‌ها، می‌توانند پاسخ خود را به سرعت دریافت کنند. در نتیجه زمان انتظار مشتری کاهش یافته و در آن صرفه‌جویی می‌شود. حجم تماس‌های ورودی و تعداد مشتریان منتظر در صف انتظار نیز کاسته شده و رضایت مشتری از شما بیشتر خواهد شد. سیستم‌ تلفن گویا IVR می‌تواند جایگزین نیروی انسانی در اطلاع‌رسانی به مشتریان باشد و به این صورت در هزینه‌های شرکت صرفه‌جویی می‌شود. در حالیکه استفاده از نیروی انسانی، علاوه بر افزایش هزینه‌ نیرو و هدر رفتِ وقت، محدودیت زمانی دارد، استفاده از سیستم تلفن گویا امکان پشتیبانی 24 ساعته را فراهم کرده و به مشتریان اطمینان‌خاطر بیشتری خواهد داد. همچنین شرکت‌ها با نصب سیستم‌های تلفن گویا، در خدمت‌رسانی به مشتریان خود سرعت و دقت بیشتری می‌دهند. از مزایای دیگر استفاده از این سیستم‌ها می‌توان به تصویر بهتری که آن‌ها از کسب و کار شما ارائه خواهند کرد، اشاره کرد. وجود یک سیستم تلفن گویا در شرکت شما، باعث می‌شود تا مشتریان دید بهتری نسبت به برند شما پیدا کنند و شرکت شما حرفه‌ای‌تر جلوه کند. در نتیجه به شرکت‌های کوچک و جویای نام توصیه می‌شود تا برای ایجاد یک تصویر ذهنی حرفه‌ای‌ از خود، از سیستم‌های تلفن گویا استفاده کنند.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
en_US fa_IR