02188638253 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

تفاوت تلفن گویا lVR و سانترال؟ کدام بهتر است؟

 تلفن گویا lVR و سانترال

برای هر شرکت و سازمانی لازم است که با تلفن گویا | lVR و سانترال آشنایی داشته باشند، تا بتوانند با مشتریان خود به راحتی و به طور سریع ارتباط برقرار کنند. در گذشته­‌ها به دلیل نبود این گونه سیستم‌ها افراد با تلفن و به کمک نیروی انسانی با کاربران در ارتباط بودند که هزینه بسیاری را مجبور بودند، بپردازند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات هوشمند، افراد دیگر نیازی به نیروی متخصص ندارند و با تلفن گویا و سانترال می­‌توانند، تمام تماس‌های ورودی را به طور همزمان کنترل کنند. با ما همراه باشید تا در رابطه با تفاوت تلفن گویا lVR و سانترال گفتگو کنیم.

تفاوت تلفن گویا lVR و سانترال

تفاوت تلفن گویا lVR و سانترال؟ کدام بهتر است؟

  1. اولین تفاوت تلفن گویا lVR و سانترال در این است که امروزه همانطور که خود می‌دانید برخی از کارها و مشاغل به صورت دورکاری انجام شده و افراد در منزل به فعالیت می­‌پردازند، سیستم تلفن گویا این امکان را برای کارمندان فراهم می‌آورد که در خانه نیز بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند، اما سیستم تلفنی سانترال این عملکرد را ندارد.
  1. هنگامی که یکی از پرسنل بخواهد نقل مکان کند و میز خود را سمت دیگری منتقل کند، با وجود سیستم تلفن گویا این کار به راحتی امکان پذیر است و فقط دستگاه تلفن خود را به همراه می‌­برد، اما زمانی که شرکتی به سیستم تلفن سانترال مجهز باشد، نیاز به نصب و راه­اندازی مجدد دارد.
  1. یکی دیگر از تفاوت تلفن گویا lVR و سانترال در هزینه آن است که تلفن گویا برای شرکت­هایی مناسب است که نمی­‌خواهند هزینه زیادی پرداخت کرده و یک تیم تخصصی برای ارتباط با مشتری استخدام کنند، اما راه اندازی سانترال هزینه بالایی می‌طلبد.

 

حال با توجه به تمام این گفته­‌ها و تفاوت­‌هایی که میان تلفن گویا و سانترال وجود دارد، متوجه شدیم که تلفن گویا نسبت به سانترال برتری داشته و در اولویت قرار دارد و مزیت­های بسیاری در مقایسه با سانترال دارد که شامل موارد زیر است:

  • امکان برقراری ارتباط از طریق کنفرانس
  • افزایش بازدهی کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان
  • ضبط مکالمات

کلام آخر

ما در این مقاله در رابطه با تفاوت تلفن گویا lVR و سانترال صحبت کردیم، همانطور که گفته شد، lVR مزایای بسیاری نصب به سانترال داشته و کارکردن با آن نیز راحت‌­تر است. سازمان­هایی که مجهز به تلفن گویا lVR می­‌باشند، می­‌توانند به طور همزمان تماس­‌های زیادی را مدیریت و کنترل کنند و در هزینه نیز صرفه جویی می­شود، اما در سیستم سانترال این امکانات وجود ندارد.

تلیرکو یک شرکت دانش‌بنیان است. محصولات تلیرکو به کسب وکارها راهکارهایی جهت مدیریت بهتر ارائه می‌دهد.  تیم تلیرکو آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای هر یک از خدمات ومحصولات ما می‌توانید از متخصصان ما به‌صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و دموی رایگان محصولات،کافی است فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

call center – هر آنچه در مورد مرکز تماس لازم است بدانید! (راهنمای جامع)

مرکز تماس که به کال­ سنتر هم معروف است، برای برقراری ارتباط شرکت­ ها و سایر موسسات با مشتریان بسیار نقش مهم و کارآمدی دارد. در واقع بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از این که ایده‌ی اولیه خود را صیقل می‌دهند، در قدم‌های بعدی حتما مرکز تماس را در اولویت قرار می‌دهند.

2 دیدگاه ها

  1. شروین

    خسته نباشید خیلی مفید و پرفایده

    پاسخ
  2. پویا امیری

    ممنونم از مقاله خوبتون
    امیری از برنامه نویس شو

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس

02188638253

دفتر مرکزی

تهران، خ کارگرشمالی، خ فرشی مقدم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره دو، فضای شماره 208

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR