02188815266 info@telirco.com

جهت دریافت مشاوره و دموی رایگان محصولات تلیرکو،کلیک کنید!

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

پیام صوتی VMS

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

پیامک صوتی یا VMS یکی از روش­های جدید و کاربردی برای تبلیغات می ­باشد که به کسب و کار بسیاری از افراد رونق بخشیده است. بیش­تر افراد صاحب شغل، به دنبال روش­ هایی می­باشند تا بتوانند محصولات خود را توسط راهکارهای جدید و کارآمد تبلیغ کنند، که پیامک صوتی می ­تواند پیشنهاد خوبی برای این افراد باشد. پیامک صوتی، یک نرم افزاری است که با نصب آن، این امکان برای کاربران فراهم می ­سازد که بتوانند، با تهیه­ ی یک میکروفن تبلیغات خود را ضبط کرده و بعد از ثبت آن در سیستم، پیام خود را به تمام مشتریان و مخاطبان در سرتاسر کشور و شهر خود ارسال نمایند و منظور خود را با ضبط صدا بهتر برسانید.

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

 در روش استفاده از این نرم افزار، فقط کافیست تا اکانت خود را خریداری کرده تا نام کاربری و رمز عبور به شما ارسال شود، بعد از آن، این امکان برای شما فراهم می­ سازد که بتوانید به اکانت خود وارد شده و پیام­هایی که ضبط کرده ­اید را به دوستان و مشتریان ارسال کنید، پیام شما حتی به دست افرادی که پیام­های تبلیغاتی را در بلک لیست قرارداده­ اند هم می­رسد. از که در این صورت کاربر می­تواند بعد از دریافت پیام شما آن را پخش نماید. یکی از محاسن پیامک صوتی این می­ باشد که، هم بر روی گوشی های هوشمند و هم بر روی تلفن­های ثابت قابل پخش است.

به همین علت است که بیش­تر مشاغل برای کا­رهای تبلیغی از این روش موثر استفاده می­ کنند و شما می توانید از این طریق به کسب و کار خود رونق ببخشید. تبلیغات یکی از عرصه ­های مهم هر نوع شغلی است و افراد موفق همواره به دنبال روش­های جدیدی برای تبلیغ خدمات خود می­ باشند. پیام­های صوتی نسبت به پیامک­های معمولی برتری خاصی دارند و از جدید­ترین ترفندهایی که برای تبلیغ می ­شود استفاده کرد، به کارگیری پیامک صوتی است که مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

یکی از عواملی که موجب می­شود پیامک صوتی نسبت به پیام­های متنی برتری و بیش­ترین کاربرد را داشته باشد، این موضوع است که کاربران صدای ضبط شده شما را می شنوند و نیازی به خواندن پیام ندارند و­لی در پیام­های متنی اینطور نیست و همانگونه که از نامش پیداست، شما باید متن را بنویسید و بعد ارسال کنید. شما با استفاده از ضبط صدا و لحن گیرا خود می­توانید در مخاطب تاثیر بیش­تری بگذارید. بهتر است که برای انجام تبلیغات به روش ضبط صدا کارهای خلاقانه­ای هم ضمیمه آن کنید تا با تاثیرگذاری بیش­تر درکارتان موفق تر باشید، مثلا می­توانید از موسیقی، افراد خوش صدا برای ضبط و … کمک بخواهید.

تاریخچه پیامک صوتی

در گذشته با گسترش تلفن همراه افراد به فکر تبلیغات جدیدی بودند که بتوانند به گوشی ­های موبایل مخاطبین پیام ارسال نمایند، براین اساس پیام­های متنی گسترش یافت و به مرور مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت، در آن زمان یکی از روش­های موثر برای تبلیغات استفاده از پیام­های متنی بود، اما با گذشت زمان و قرار گرفتن تبلیغات در بلک لیست، کارشناسان به فکر راهکار تازه ­ای بودند که بتوانند تاثیر بیش­تری بر مخاطب بگذارند و از روشی استفاده کنند که بلک لیست در آن معنایی نداشته باشد. زمانی که فرستنده به این قابلیت دست یافت که می ­تواند تمام گفته­ های خود را به صورت صوتی به مخاطبین خود ارسال نماید، و این موضوع مورد توجه بسیاری از شرکت­های تبلیغاتی قرار گرفت، پیامک صوتی نیز در میان کاربران محبوب و گسترش یافت. شرکت­ها به دنبال راهی برای تبلیغ خدمات خود بودند و با روی کارآمدن پیامک صوتی توانستند تبلیغات خود را گسترش دهند و از این طریق به موفقیت­های زیادی دست پیدا کردند.

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

مزایای استفاده از پیامک صوتی

  • دریافت سریع پیامک صوتی

یکی از مزایای پیامک صوتی برای افراد، این می ­باشد که بعد از ارسال، توسط کاربر به سرعت دریافت می شود، در هر صورت بیش­تر افراد ممکن است که، نسبت به پیام­های تبلیغاتی توجه خاصی نشان ندهند، حتی برای بسیاری از شما نیز این اتفاق رخ داده که به دلیل کارهای روزمره هیچ توجهی به پیام­های تبلیغی از خود نشان نداده و آن­ها را بی اهمیت تلقی کنید، اما پیام صوتی با داشتن ویژگی ضبط صدا و تماس تلفنی از راهکارهای موثر در این زمینه می­‌باشد.

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

  • پیامک صوتی با صرفه تر می­باشد:

از مزایای دیگر این پیامک می ­توان به باصرفه بودن آن اشاره کرد که با داشتن امکاناتی نظیر، ارسال به بلک لیست از طریق سیم کارت و فرستادن حجم زیادی از پیام­ ها به کاربران و نداشتن محدودیت برای فرستنده نوعی صرفه جویی محسوب می‌شود، نسبت به پیامک متنی که با محدودیت روبه­ رو است و برخی از این ویژگی ها درآن وجود ندارد.

  • اولویت داشتن پیامک صوتی نسبت به متنی:

یکی از ویژگی ­هایی که موجب شده است، پیامک صوتی نسبت به پیام­ های متنی برتری داشته و در میان صاحبان مشاغل و شرکت­ها در اولویت باشند، داشتن این قابلیت می ­باشد که امکان تماس با تمام مخاطبین از طریق سامانه پیامکی وجود دارد و بلک لیست هیچ تاثیری در ارسال پیام ­ها ندارد. با پیام صوتی می­دانید که دیگر پیام شما سریع به دست کاربران می رسد. از دیگر قابلیت­های پیام صوتی می توان به این موضوع اشاره کرد که شما با ضبط صدا می­ توانید تاثیر بیش­تری بر مخاطبین بگذارید، درحالی که در پیامک متنی چنین نیست.

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

  • مناسب­ترین روش برای برقراری ارتباط:

شما همیشه نمی­ توانید با مشتریان خود دیدار داشته باشید و زمانی که بخواهید پیام خاصی را به آن ها برسانید، بهترین روش پیامک صوتی می ­باشد که با لحنی گیرا و بیانی جذاب می­توانید در مخاطب تاثیر گذاشته و خبر­های مهم و جدید را به گوش آن­ها برسانید.

  • قابلیت انتقال پیام به تلفن ثابت:

در پیام­های متنی که این ویژگی وجود ندارد و پیام را فقط می­توان به تلفن­ های همراه فرستاد، اما پیام صوتی این امکان را برای افراد فراهم ساخته که علاوه بر تلفن همراه امکان پخش پیام بر روی تلفن ثابت نیز وجود داشته باشد، این کار موجب می­شود که بتوانید مشتریان بسیاری را به سمت خود بکشانید و دامنه ­ی تبلیغات خود را گسترده کنید. در هنگام ارسال پیامک صوتی این امکان وجود دارد که پیام را بر هر منطقه ­ی خاصی که مدنظرتان است، می توانید ارسال کنید، و تبلیغات خود را در تمام شهر­های ایران گسترش دهید.

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

  • تبلیغات برند از طریق پیامک صوتی:

این موضوع را به یاد داشته باشید که پیامک صوتی تاثیر بسزایی بر روی مشتریان می­گذارد و زمانی که فردی در رابطه با محصول و برندی اطلاعاتی کسب می­کند و به ویژگی­های گفته شده از آن گوش فرا می ­دهد، در ذهن مخاطب باقی می­ماند و حتی در بین اطرافیان خود نیز از برند محصولات شما تعریف می­کند، بنابراین بهترین راه برای تبلیغات همانطور که گفتیم ضبط صدا و ارسال پیام صوتی می ­باشد.

  • قیمتی مناسب نسبت به سایر ابزارها:

در زمان به کارگیری از پیامک صوتی نیازی نیست که شما قیمت بسیار بالایی بپردازید در صورتی که در پیام متنی چنین نیست و از قیمت بالاتری برخوردار می­باشد، با این تفاوت که پیام­های متنی با محدودیت روبه­ رو هستند و نمی­توان پیام بیش­تر از مقدار تایید شده فرستاد، اما در پیام صوتی چنین نیست، علاوه بر قیمت مناسبی که دارد می­توانید پیام­های بسیاری با حجم بالا ارسال نمایید.

  • ارسال پیام درمناسبت­های خاص:

با استفاده از پیام صوتی و ضبط صدای خود می­توانید در مناسبت­های خاصی که وجود دارد، مانند عید قربان و سال نو و…. به مخاطبین خود یک پیام تبریک ارسال کنید که این کار موجب صمیمیت بیش­تر بین شما و جلب توجه مشتریان می­ شود.

آشنایی با پیامک صوتی و نحوه استفاده از آن

توجه به نکاتی در رابطه با پیامک صوتی

در هنگام ارسال پیامک صوتی به کاربران این امکان وجود دارد که افراد برخی از نکان را نادیده بگیرند و به آن توجهی نکنند در صورتیکه رعایت این اصول موجب می­ شود، تا پیام ارسالی شما گیراتر و تاثیرگذاری بیش­تری در ذهن خواننده ایجاد کند، ما در این مقاله شما را با برخی از قوانین آشنا می سازیم تا با مطالعه و توجه به آن­ها، مشکلی در هنگام ارسال نداشته باشید.

  • اولین نکته ای که بسیاری از افراد آن را نادیده می­گیرند دقت به علائم نگارشی می­ باشد، زمانی که شما گزینه­ ی ارسال را انتخاب می­ کنید و وارد قسمت متن پیام می­شوید باید توجه داشته باشید، تا تمام نشانه­ های نگارشی اعم از، تنوین و کسره و … را رعایت کنید تا کلمات کاملا واضح و رسا به گوش مخاطب برسد و مشکلی در فهم اطلاعات نداشته باشد.

  • مخاطبین این امکان را دارند که تبلیغات را در لیست سیاه قرار بدهند که مخابرات این ویژگی را برای افراد فراهم آورده است اما همانگونه که قبلا اشاره شد در هنگام ارسال پیام این امکان وجود دارد که بتوانید با مخاطبین لیست سیاه نیز تماس حاصل فرمایید، برای این منظور گزینه­ ی ارسال به مخاطبین لیست سیاه را فعال سازی کنید و بعد پیام خود را ارسال نمایید. در این صورت می توانید پیام خود را به تمام افراد برسانید.

  • نیازی نیست که حتما صدای خود را ضبط کرده و دکمه ارسال را بزنید، زیرا این قابلیت برای شما فراهم است که متن به گفتار تبدیل شود و جای هیچ نگرانی در این زمینه نمی­ باشد و فقط کافیست تا شما متن پیام خود را با رعایت علائم نگارشی وارد نمایید و به صورت گفتار به مشتریان ارسال خواهد شد.

  • بهتر است قبل از ارسال پیام به افراد حتما یک تست انجام بدهید تا مشکلی در متن پیام وجود نداشته باشد، با فعال سازی ارسال تست، پیام به شماره شما فرستاده می­ شود و بعد از اطمینان حاصل کردن می­توانید پیام خود را منتشر کنید.

  • زمانی که می­خواهید به مخاطبان پیامی از جانب خود ارسال کنید و متن پیام با شماره تلفن همراه می­باشد از علامت “:” در کنار شماره استفاده کنید.

  • امکان ارسال پیام­ های صوتی به روش­های مختلف برای شما کاربران فراهم است، اگر قصد دارید پیام خود را به صورت تکی و یا گروهی ارسال نمایید کافیست تا شماره مورد نظر را وارد کنید و یا اگر می خواهید که به تمام افراد آن منطقه پیام خود را بفرستید از طریق بانک اطلاعاتی به جای وارد نمودن شماره، منطقه­ ی مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه­ی ارسال را بزنید.

  • شما در هنگام ارسال پیامک صوتی به مخاطبین خود می­توانید از فایل صوتی نیز استفاده کنید، در صورتی که فایل صوتی شما با فرمت wav باشد و مقداری نیز هزینه بردار است.

چگونه پیام صوتی ارسال کنیم؟

شاید بیش­تر شما با نحوه کار با پیام صوتی آشنا نباشید، ما در این مقاله به شما چگونگی ارسال پیامک صوتی را خواهیم گفت و خواهید دانست که چگونه می­ توانید پیام خود را به گوش مخاطبین برسانید؛ در وهله­ ی اول وارد منوی ارسال می­شوید و بعد از آن گزینه­ ی ارسال پیام صوتی متنی را انتخاب کرده و ارسال را می­ زنید، بعد از انتخاب گزینه ­ی ارسال برای شما صفحه جدیدی باز می­شود که باید عنوان پیام را انتخاب کنید، انتخاب عنوان به شما کمک می­کند که بتوانید مشتریان را از یکدیگر جدا کنید و بدانید که به کدام مخاطب چه پیامی ارسال کرده ­اید. بعد از آن متن پیام خود را می­ نویسید و می ­توانید آن را به گفتار تبدیل کنید و با گرفتن شماره مخاطبان پیام را به آن­ها ارسال کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با یکی از ابزار­های بسیار مناسب و پرکاربرد تبلیغاتی گفته شد که خواستار بسیاری از افراد می­ باشد، پیامک صوتی و یا همان VMS یکی از راهکار­های موثر برای ارسال پیام به مشتریان با قیمت مناسبی می ­باشد که ویژگی­های بسیار زیادی را در اختیار کاربران گذاشته است و از محبوبت بسیاری در مقایسه با پیام متنی برخوردار می­ باشد و همانطور که در این مقاله اشاره کرده ­ایم، مهم­ترین ویژگی آن ارسال پیام به مخاطبین بلک لیست می­باشد به همین دلیل در اولویت قرار دارد، ما شما عزایزان را با این ویژگی و قابلیت ­ها آشنا کرده ­ایم، حتما به نکات گفته شده توجه کنید، زیرا این روش برای صاحبان مشاغل و شرکت­های تبلیغاتی بسیار می­تواند موثر باشد و موجب کسب درآمد بیش­تر آن­ها شود. امیدوارم مطالب ذکر شده در این مقاله برای شما سودمند و کاربردی باشد و ممنونم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کرده ­اید. 

مقالات پیشنهادی:

 تعرفه ارسال پیامک به خارج از کشور (کل کشورهای دنیا) 

کنترل کیفیت مرکز تماس چیست

نکاتی در مورد خرید پنل اس ام اس

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Articles

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

شماره تماس

02188815266

دفتر مرکزی

تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار،پلاک14،طبقه 6، واحد 11

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه:

9:00 الی 18:00

 

fa_IR
en_US fa_IR